«Перехід Аутдор» та Radio Expert об’єднують досвід команд для ефективних рекламних рішень

Напередодні свого 22-річчя національний оператор зовнішньої реклами «Перехід Аутдор» посилив експертизу комплексних рішень в ООН-медіа досвідом в розміщенні радіореклами Radio Expert.

Комментарии 1970

Обидві команди завоювали довіру клієнтів, надаючи ефективні рішення по розміщенню прямої реклами, спонсорських і нестандартних ексклюзивних проектів у зовнішній і радіореклами з проведенням повної медіааналітики та професійного медіапланування.

Медіаспліт зовнішньої реклами з використанням радіо давно популярний серед рекламодавців. Завдяки об'єднанню двох успішних команд клієнти отримають більше можливостей і посилену експертизу для вирішення бізнес-завдань в новому форматі. Крім широкого охоплення, така колаборація дозволяє досягати більш точного таргетування рекламного повідомлення. Використання радіо і аутдору незамінне в просуванні акційних пропозицій виробників і дистриб'юторів, івентів і концертів.

«Існує великий попит від локальних клієнтів з конкретними бізнес-завданнями на мультимедійні рішення. Об'єднання експертиз дозволить надавати комплексні маркетингові рішення, включаючи медіааудит, розробку комунікаційної стратегії та платформи, створення і оцифровку омніканальної воронки продажів. Це допоможе забезпечити зростання трафіку в онлайні або продажів в офлайні за допомогою розміщення в аутдорі та на радіо. Ми ставимо для себе амбітні цілі по збільшенню продажів і позитивному показнику повернення маркетингових інвестицій (ROMI) для наших клієнтів», — прокоментувала Лариса Булатова, директор компанії «Перехід Аутдор».

Синергія професійного досвіду двох команд завдяки об'єднанню в рамках єдиної агенції дозволить надавати комплексні інтегровані рішення, які користуються попитом у клієнтів. Нова концепція роботи дозволить ефективно поліпшити бізнес-результати рекламодавців і стати для них максимально цінним партнером.

За матерілами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода