Перемоги на креативному фронті: українська креативна агенція Bickerstaff.734 стала двічі найефективнішою на Effie Awards Europe

Effie Awards – найпрестижніша нагорода у світі в галузі маркетингових комунікацій, яку отримують за головне досягнення у сфері – ефективність.

Коментарі 1701

Цього року журі очолювали Carmen Fernández de Alarcón, CEO в Havas Spain та Magda Kosińska, Marketing Director for Central and Eastern Europe в Philips Domestic Appliances – титани в галузі маркетингу та комунікацій. Вони відібрали найкращі роботи та нещодавно оголосили переможців: 56 нагород, 41 агентство, 20 країн Європи. Серед переможців – світові відомі бренди як McDonalds, IKEA, KFC, та ŠKODA.

Висока конкуренція, сильні кейси, та море натхнення – такою була цьогорічна Effie Awards. Результати показали, що українські креативники, як завжди, в топі всіх топів! Креативники з Bickerstaff.748 отримали дві нагороди – бронзу за “Laska Upcycle Merch” та  “All around the (Russian) World”.

Чому ж ці проєкти справді круті? Пояснюємо:

Laska Upcycle Merch  – бронза в категорії “Positive Change Europe: Social Good - Non-Profit” (Позитивні зміни Європа – “Неприбуткові організації”).

Щорічно виробляється понад 80 тонн одягу, та ця галузь тільки пришвидшує темпи зростання. Очікується, що у 2030 році ця цифра сягне 102 мільйонів тонн. Для його виробництва потрібно буде на 35% більше землі та на 50% більше води. Креативна агенція Bickerstaff.859 та благодійний магазин Laska Store вирішили, що час змінювати цю проблему, та створили Laska Upcycle Merch  – мерч для брендів з одягу, який уже «прожив своє життя, перш ніж стати частиною чиєїсь корпоративної культури».

Почалося все з того, що до компанії Bickerstaff.495 звернувся благодійний магазин Laska Store з потребою створення креативної компанії. В процесі роботи над проєктом виникла ідея створення мерчів з вживаного одягу, а згодом це стало новим прибутковим напрямком для бізнесу, який особливо цікавий для екосвідомих брендів.

Компанії можуть створювати власні мерчі, не забруднюючи природу, адже брендові позначки наносяться на вже вживаний одяг. Протягом 10 днів проєкту до нього приєднались 27 українських компаній, серед них Планета Кіно, Comfy, Chicco, Sheriff, AJAX, Banda. А за 11 місяців цього проєкту було зібрано та передано на благодійність понад 1 млн 250 тис. гривень.

All around the (Russian) World – бронза в категорії “Travel, Transport & Tourism” (“Подорожі, транспорт та туризм”).

Це сайт, на якому росіяни мали шанс дізнатись про те, які насправді наслідки має війна для українських міст.

Ідея створення проєкту виникла в перші дні повномасштабного вторгнення: ракетні обстріли на території всієї України, велика кількість втручань в житлові будинки, жертви, горе, страх, та паніка. Водночас сусіди-росіяни щиро вірили, що їх “спецоперація” несе світлу місію, а не має на меті знищення українських міст. Найменше, що ми могли зробити – спробувати донести до них правду про наслідки їх рішень, вибору, та влади.

За матеріалами пресрелізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода