Територія мінімальних цін – це одне з улюблених місць родинних покупок, особливо в період чорної п’ятниці та новорічних свят. В торгових залах наших шопінг центрів частіше за все ми зустрічаємо родини, клієнти приходять і приїжджають родинами, обирають речі і проводять час разом. А у щасливих міцних родин є спільні риси:
1. Вони багато часу проводять разом. Допомогають (або не заважають) одне одному.
2. Ставляться до життя та одне до одного з гумором та оптимізмом.
3. Спільно планують майбутнє, свята та подарунки.
А ще цього року всі родини України вболівають за нашу перемогу та допомагають перемогти.
Тому вони й зняли рекламний серіал з 6 серій «Переможемо разом» про таку міцну українську родину. Люба і Валєра готуються до холодної непростої зими, але при цьому жартують про русню, війну та шопінг, планують свята... і вірять в нашу перемогу.
Вдягайтесь родиною і переможемо разом! Це слоган перших 3х серій серіалу, але зміст цього слогана дещо ширший - тримайтеся разом, робіть що завгодно разом і обов’язково переможемо.
Цим серіалом вони хотіли не просто повідомити про розпоодаж в мережі, а перш за все підтримати родини, надихнути, розважити, але при цьому сказати про важливе... в гумористичній формі, звісно, як це і буває в міцних щасливих родинах.
Компанія хотіла сказати, що ми переможемо всі разом, але треба набратися терпіння і робити наші звичайні повсякденні речі - вдягатися тепліше, бо цієї зими буде холодно; ставитися до всього з гумором, бо так емоційно простіше прийняти ситуацію і не втратити надію; дарувати подарунки, не відміняти свята, а святкувати... і звісно, робити економні покупки. А вони передадуть на ЗСУ 5% від покупок, зроблених у в інтернет магазині. Таким чином переможемо всі разом - клієнти зможуть одягти всю родину зі знижками до -60% і допомогти ЗСУ.
Три з шести роликів вже випущено в ротацію, а інші три випустимо у грудні 2022. Правда, цього року, не розміщуємо рекламу на телебаченні, кампанія буде більш діджитальною. Самі ролики розміщуємо в ютуб та на megogo, а також підтримуємо кампанію у соціальних мережах, телеграм каналах та ЗМІ, CRM, ООН, на радіо та BTL. І всі рекламні активації будуємо навколо сіткома, таким чином збираючи більше охоплення та частоту контактів з кампанією.
За матеріалами пресрелізу