В національному відборі молоді креатори працювали з реальним брифом від «Ліги освіченої молоді» (ЛОМ), які допомагають людям похилого віку Харкова.
Команда ЛОМ прокоментувала конкурсні ідеї і подякувала всім учасникам:
«Велика подяка всім учасникам за такі круті та оригінальні ідеї. Але в першу чергу – за небайдужість та увагу до найслабкіших і менш незахищених членів суспільства – пенсіонерів.
Хочемо особливо виділити декілька проектів, які звернули на себе увагу. Здалася дивно простою і ефектною пропозиція «потрійної ціни для пенсіонерів» – наочна, очевидна і сумно-дохідлива економіка малозабезпечених.
Ще один наш фаворит – завзятий і провокаційний благодійний брендчелендж. Таки да, всі люблять дотепні протистояння великих брендів))! А якщо ще й з благою метою, – зовсім круто!
Досить витончена ідея резюме літніх людей на сайті пошуку роботи. Work.ua, це, правда, дуже круто! Давайте реалізуємо?
Дякуємо, Алісі Меженській, Андрію Клименко та Віктору Синькову за роботу! А ми, натхненні, пішли реалізовувати ваші класні ідеї».
Переможці візьмуть участь в європейському конкурсі Creative Express від ADC*E, темою якого стане об'єднання молодих креаторів Європи для створення креативних ідей, присвячених кризі сьогодення.