Performics виграв тендер на SEO-підтримку дев’яти брендів Санофі

Фармацевтична компанія Санофі оголосила переможця тендеру на SEO-просування. Відтепер перформанс-маркетинг агенція Performics здійснюватиме SEO-підтримку дев`яти брендів компанії – НО-ШПА®, Ессенціале®, Лазолван®, Фестал®, Ентерожерміна®, Магне-B6® та інших.

Комментарии 1278

Санофі в Україні входить до складу Санофі, глобальної компанії у сфері охорони здоров’я, покликаної запобігати захворюванням та лікувати їх, а також надавати підтримку людям у всьому світі.


«Для нас важливо було знайти такого партнера, який би зумів задовольнити усі наші вимоги щодо SEO-оптимізації сайтів наших основних брендів. Окрім цього, у результаті проведення тендеру, ми зрозуміли, що агенція Performics зможе професійно допомогти нам досягнути поставлених бізнес-цілей», - прокоментувала вибір консультант з маркетингу безрецептурної групи препаратів Оксана Радченко.


«Ми дуже раді, що команда Performics вкотре продемонструвала високий рівень професіоналізму й здобула довіру компанії Sanofi, яка є безсумнівним лідером у своїй галузі не лише в Україні. Ми упевнені, що знання, таланти та досвід нашої команди дозволять у повній мірі виконати поставлені перед нами завдання». – додав директор агенції Performics Олександр Лозенко.


За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода