Перші фуд-холи від Дмитра Борисова відкриваються на АЗК WOG у Києві

Перші заклади від Дмитра Борисова розпочнуть роботу на AЗК WOG вже в березні.

Комментарии 1515

На АЗК WOG на Дніпровській Набережній будуть представлені три ресторанні концепції: БПШ з біляшами, пончиками та шаурмою, DOGZ&BURGERZ з хот-догами та бургерами, а також бар «Білий Налив».

На Стеценко планується відкриття фуд-холу, який має об’єднати 5 різних ресторанних концепцій від Дмитра Борисова: БПШ (біляші, пончики та шаурма), Pinzarella (римська та неаполітанська піца), Mushlya (свіжі морепродукти: устриці, мідії, лобстери, боули та сендвічі з рибою), Dogz&Burgerz (хот-доги і бургери) та бар «Білий Налив» з фірмовим алкоголем.

Дмитро Борисов, пряма мова:

Ідея такої колаборації виникла більше року тому. В усьому світі їжа стає«новим чорним» - мотивом для вибору місця візиту, незалежно від того, про щойдеться – торгівельний центр або АЗК. Саме якісна їжа від брендів з високимрівнем довіри генерує додатковий трафік та створює вагому конкурентну перевагу.

АЗК WOG давно і успішно працюють над тим, аби їхні заправки давали гостямякомога більше цінностей: зокрема, на рівні смачної готової їжі, кави, тощо. Ами зі свого боку вже більше 10 років займаємося розвитком гастрономічноїкультури та маємо дуже високий рівень експертності в цьому.

Більше того, протягом останніх 3 років ми розвиваємо smart casual формати,які ідеально лягають в потреби АЗК: в першу чергу, за швидкістю приготування(будь-яке замовлення ми готуємо за 50-300 секунд) та технологічністю. При цьомуйдеться про якісні делікатесні продукти, популярні страви та демократичні цінив 1-2 євро. Тобто ми даємо обіцянку гостю: якщо у вас є 100 гривень та 5хвилин, ви гарантовано отримаєте смачний обід чи вечерю.

В цій категорії ми успішно вивели на ринок вже більше 10 концепцій від БПШз біляшами, пончиками та шаурмою до Mushlya з морепродуктами. Більше того, ціконцепти легко поєднують в фуд-холи і забезпечують синергетичний ефект, так якзакривають всі потреби, які можуть виникнути в гостя.

На АЗК WOG, в залежності від розміру комплексів, будемо тестувати кількаформатів: поєднання 2-3 концепцій (як на Дніпровській Набережній), абовідкриття великого фуд-холу Gastrofamily Market з 5-7 ресторанами в одномупросторі (як на Стеценка).

Протягом березня ми запускаємо два пілотних проекти, аби в реальних умовахринку протестувати всі гіпотези щодо ефектів такої співпраці. Є кількабізнес-цілей. По-перше, ми хочемо створити операційно прибутковий системнийбізнес в цьому напрямку і максимально ефективно використати кожний квадратнийметр простору.

По-друге, чекаємо, що згодом знання про цю їжу, сила нашого бренду станутьдодатковим мотивом для людей обирати саме WOG. Крім того, хочемо збільшитивідсоток людей, які будуть приходити на заправку не за паливом, а саме за нашоюїжею та напоями. Тобто хочемо перетворити заправки на «третє місце», де можназадовольнити ще й цілий спектр потреб: смачно поїсти, провести час, взяти їжуабо напої з собою, тощо.

Даємо пару місяців на тест, аби відкалібрувати все процеси, а потім,звісно, плануємо розширюватися і на інші об’єкти WOG.

Певен, що можливість з’їсти на заправці не лише величезну шаурму з куркоюбез антибіотиків за 69 гривень, але й свіжі устриці, казанок мідій, бургер зістейком тунця та римську пінцу з прошуто створить додаткову цінність длягостей, яка стане ще однією конкурентною перевагою для WOG та створитьдодатковий трафік на цих локаціях.

Максим Пятаков, керівник дирекції громадського харчуванняWOG:

АЗК – це зручне місце, де можнане тільки заправити авто, але й випити кави та перекусити. Нині попит на їжу назаправках зростає. Особливо в умовах великих міст, де люди багато часупроводять в заторах, а припаркуватися навпроти кафе не завжди можливо. В такихумовах, кафе при заправках – зручний і доступний варіант, який ще й допомагаєекономити час. І тут очевидно, що основна задача для АЗК – це забезпечитивідвідувачів якісними та смачними стравами. Саме тому принцип роботи WOG – ценадання високоякісних сервісу та продуктів в усіх напрямках.

Ми також усвідомлюємо, щосучасним АЗК важливо забезпечувати не тільки швидке обслуговування покупців,створювати комфортне середовище і затишну атмосферу для них, але й пропонуватиоригінальні рішення. Таким чином, виникла ідея надавати клієнтам більш широкийвибір в меню, ввівши в нього ресторанні страви.

Для нас вибір партнера бувочевидний – «Сім’я ресторанів Діми Борисова» ставить дуже високу планку вимогдо якості продуктів і готової продукції. Окрім того, заклади можуть забезпечитиширокий асортимент страв та швидке обслуговування.

Ми впевнені, що спільно зпартнером зможемо забезпечити зростання бізнесів, залучити лояльнихвідвідувачів заправок та ресторанів. А також загалом збільшимо обсягиреалізації різних товарів на АЗК.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода