«Моршинська» знає, як говорити мовою, зрозумілою дітям. Тому цього разу для партнерства бренд обрав культове шоу Paw Patrol. Цей мультсеріал дивляться діти з усього світу вже 7 років. А кожна серія із шести сезонів набирає десятки мільйонів переглядів на Youtube. Головні герої — Маршал, Скай, Кремез і Гончик, у кожному епізоді показують, наскільки важлива дружба та командна робота. «Пий та грайся» — головний заклик цієї лінійки, і «Щенячий Патруль» з нею згоден. Аби нагадати, що важливо підтримувати гідробланс не тільки в офлайні, але й у віртуальному просторі, «Моршинська» спільно з digital-студією FFFace.me розробили Instagram-маску. В ній потрібно ловити пляшечки «Моршинської» та поповнювати свій гідробаланс.
«Турботу про здоров'я потрібно починати з дитинства. Організм дитини більш ніж на 80% складається з води, і вони особливо швидко втрачають вологу через більш рухливий спосіб життя. Саме тому ми робимо все, щоб заохотити маленьких українців пити саме природну воду для відновлення гідробалансу. З дитинства привчаємо дітей піклуватися про своє здоров’я, щоб рости сильними, кмітливими й здоровими. І робимо це в цікавий для дітей спосіб – з допомогою їх улюблених героїв на пляшках-іграшках Моршинської», — говорить Анатолій Гордєєв , директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine.
IDS Borjomi Ukraine, лідер українського ринку бутильованих мінеральних вод, уже має серйозний досвід у співпраці з улюбленими дитячими персонажами. «Свинка Пеппа», «Холодне серце», «Зоряні війни» — усі ці лінійки стали фаворитами у мільйонів маленьких українців. Головна місія бренду — навчити дітлахів споживати природну мінеральну воду, адже вона необхідна для природного самовідновлення організму. І улюблені герої допомагають її здійснити.
Нова серія «Моршинська. Щенячий патруль» вийде обмеженим тиражем, тому поспішай зустрітись з улюбленими героями особисто та не забувай підтримувати свій гідробаланс!
За матеріалами прес-релізу