Орієнтир проєкту – Европа, бо технологія “PayPass” там не розвинена, NFC-мітки вирішують цю проблему. Використовуючи стікер можливо залишити відгук, підключитися до Wi-Fi, увімкнути музику та багато іншого.
"Технологія NFC дозволяє швидко та безконтактно оплачувати товари та послуги. Стікер позбавляє від необхідності вводити нескінченні паролі, проводити довгі операції зі сполучення пристроїв, а також може змусити смартфон виконати будь-яку конкретну дію за кілька секунд”, – розповідає команда клієнта.
Назву не довелося довго вигадувати, усе із самого початку лежало на поверхні: scan - скануй, go - йди, тобто, просканував та й пішов собі далі по справах. Із мінімальними знаннями англійської мови – все й одразу зрозуміло та швидко засідає в голові.
"Обслуговуюча функція у дизайні – першочергова, далі йде неймінг, який повинен бути простим та пояснювати, що за продукт і в чому його переваги", – кажуть в Plai Buro.
У клубі, офісі чи метрополітені головне – бути помітним. Тому вибір припав на кислотно-жовтий колір, а голографічна плівка допомагає відображати світло у темряві й стікер одразу кидається в очі.
“Щоб клієнту було ще простіше (як мінімум знайти / помітити цей заповітний стікер), потрібна яскрава та зрозуміла айдентика. Оскільки ми виходимо на ринок Німеччини, орієнтир – західні реалії", - коментує Клієнт.
Шрифтове накреслення – декоративний гротеск, урбаністичний, але при цьому теплий, гуманістичний. Малюнки на стікерах – підказки, що спрощують рутинні операції. Побачив, зрозумів для чого він, відсканував та пішов собі далі.
Навіть в таких міні-кейсах, де дизайн потрібно помістити в пару стікерів, є можливість втілити будь-які креативні ідеї.
Бачиш, скануєш та продовжуєш робити свої справи далі - ScanGo.
* NFC (Near Field Communication, «комунікація ближнього поля») – система бездротового високочастотного зв'язку малого радіусу дії, що дозволяє обмінюватися даними між пристроями на відстані до 10 см.
За матеріалами прес-релізу