Планування зручне, як кросівки, інфраструктура зрозуміліша за макбук

SODA Creative and Digital запустила нову рекламну кампанію для ЖК

Комментарии 1662

Як влучити в ціль своїм рекламним повідомленням? Будувати його на інсайтах. Агенція SODA Creative and Digital не починає жоден проєкт, доки не докопається до того, що болить і що драйвить цільову аудиторію. Так для комунікації житлового комплексу Boston Creative House від SAGA Development агенція створила рекламний меседж «Дім зручний, як кросівки». Чому не туфлі і до чого тут взагалі взуття? Читайте в матеріалі.

Задача до брифінгу клієнта

Розробити рекламну кампанію в рамках нової комунікаційної стратегії  «Простіше, зручніше, ближче» для Boston Creative House — комплексу девелопера SAGA Development, що будується на Почайній.

Задача після брифінгу клієнта

Заговорити до цільової авдиторії так, щоб донести головну перевагу ЖК — тут є інфраструктура, що максимально спрощує життя мешканцям. Виділитися в інфошумі серед конкурентів на ринку та достукатися до молодої прогресивної авдиторії.

Що по інсайтам?

Хоча чекайте. Щоб знати, ЯК говорити, треба знатися, ХТО слухатиме. SODA докопалася (бо одна з цінностей агенції — «Копай глибше!»), яка авдиторія в Boston Creative House. Це — прогресивні інтелектуали та балансери. Такими рухають уподобання, а не потреби. Вони не про понти, а про комфорт і доцільність.

Але й у такому стилі життя є побічні ефекти. Ці люди мають забагато можливостей. Більше, ніж будь-коли в історії світу. Але часу — дуже мало. Вибираючи щось одне зараз, сучасні інтелектуали в цю саму мить жертвують десятком інших можливостей. Виникає страх втрачених можливостей — FOMO (Fear of missing out). Аби більше встигнути, таким треба більше спрощувати. Треба вивільнити ресурс на прийняття справді важливих рішень. І житло теж має відповідати цьому запиту.

Так народилася Big Idea кампанії — дім має бути, як кросівки.

Зручні кросівки, в яких кайфуєш. Які позбавляють мук вибору. Які завжди доречні. Можуть бути супертехнологічними і допомагають бути швидшим. І квартира так само. Вона технологічна, із максимально розвиненою інфраструктурою, що спрощує життя мешканцям.

Для старту рекламної кампанії Boston Creative House команда SODA розробила групу комунікаційних меседжів та віжуалів. У них дім порівнюється з тим, що цінно і зрозуміло цільовій авдиторії — ґаджетами та кросівками.

Тепер дім мрії молоді Boston Creative House промовляє до майбутніх мешканців так:

- «Планування, зручніше за твої кросівки»;
- «Твій юзер-френдлі будинок»;
- «Офіси, як у Кремнієвій долині»;
- «Інфраструктура, зрозуміліша за твій макбук».

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода