Платіжні звички людей продовжують змінюватися на користь кешлес

Все більше користувачів у Європі відмовляються від готівки та обирають зручні і швидкі оплати в один дотик.

Комментарии 1553

Згідно з опитуванням Mastercard[1], майже половина європейців (42%) стали менше використовувати готівку під час пандемії COVID-19, а 17% — повністю відмовилися від кешу. При цьому майже вісім із десяти оплат по карткам Mastercard у європейських країнах — безконтактні (78%).

Більшість користувачів Mastercard у Європі (89%) зазначають, що їм було дуже легко перейти на безконтактні оплати. Для 64% користувачів безконтактні оплати тепер стали основним способом розрахунку в магазині, а 40% опитаних стали частіше обирати безконтактну картку з існуючих у гаманці. Більш ніж чверть опитаних для безконтактних платежів використовують смартфон (28%), а 4% — платять NFC-пристроями. 73% європейців стверджують, що будуть користуватися безконтактною технологією і після карантину. Такі результати показало дослідження компанії Mastercard, проведене в Європі у квітні 2020-го року.

Зростання безконтакту і NFC підтверджує не тільки опитування картодержателів, а й статистика транзакцій. За даними Mastercard за перший квартал 2020-го року, кількість безконтактних оплат гаджетами з Mastercard у Європі збільшилася вдвічі порівняно з тим же періодом минулого року (зростання з 7% до 14%). Проте, найбільш популярними все ж залишаються безконтактні оплати пластиком — їх частка становить 86% від усіх безконтактних операцій.

«У поточній «новій реальності» необхідність у зручних і безпечних платежах стала ще більш актуальною, і ми бачимо, як активно користувач переходить на безготівковий стиль життя. Безконтакт — безумовний фаворит у Європі, і в Україні безконтактні оплати також стали стійким трендом: кількість безконтактних оплат по карткам Mastercard в Україні зросла на 7% за перший квартал цього року, а за кількістю безконтактних оплат смартфонами і гаджетами Україна стабільно входить у список країн-лідерів», — зазначив Юрій Батхін, віце-президент з розвитку бізнесу Mastercard в Україні та Молдові.

Для користувачів, які оплачують повсякденні покупки безконтактно, гігієнічність (81%) і простота (85%) є головними аргументами для повного переходу на розрахунки в один дотик. А 64% опитаних почали платити безконтактно, оскільки це безпечніше. Найчастіше європейці оплачують безконтактно покупки в продуктових магазинах (87%), а також в іншому рітейлі (48%) і аптеках (54%).


[1] Опитування Mastercard у Європі (Великобританія, Іспанія, Франція, Німеччина, Італія, Нідерланди, Польща, Росія), 8 000 респондентів старше 18 років, квітень 2020 р.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie