Так, брендом року став паризький Miu Miu – його вкорочена спідниця та балетки посіли перше місце в інтернет-пошуку. За запитами бренд зріс на 49%, порівняно з минулим роком, пише Hypebeast.
Інші лауреати:
- "Лого року" отримав Diesel. Кількість пошукових запитів бренду зросла на 248%;
- "Колаборація року" - Jacquemus х Nike. Після оголошення про спільний проект бренди стали "гуглити" на 2575% більше;
- "Сумка року" - Prada Re-Nylon Re-Edition 2000 mini;
- «Найпопулярніший показ року» - Balenciaga Haute Couture Fall 2022;
- "Вірусний момент року" - Coperni і перфоманс з Беллою Хадід;
- "Тренд року" - Barbiecore. Стиль нагадує Bubblegum Bitch, але миліший, яскравіший за квітами і менш дорослий: він нагадує моду з підліткових телесеріалів 2000-х;
- «Модна пара року» - Тревіс Баркер та Кортні Кардаш'ян;
- "Вихід року" - Кім Кардаш'ян у "голій" сукні Мерилін Монро на балу Met Gala.