Платформа Lyst випустила щорічний звіт Year in Fashion

Платформа Lyst випустила щорічний звіт Year in Fashion («Рік у моді») і підбила підсумки про найпопулярніші бренди, колаборації, модні тенденції та бажані товари.

Коментарі 654

Так, брендом року став паризький Miu Miu – його вкорочена спідниця та балетки посіли перше місце в інтернет-пошуку. За запитами бренд зріс на 49%, порівняно з минулим роком, пише Hypebeast.

Інші лауреати:

  • "Лого року" отримав Diesel. Кількість пошукових запитів бренду зросла на 248%;
  • "Колаборація року" - Jacquemus х Nike. Після оголошення про спільний проект бренди стали "гуглити" на 2575% більше;
  • "Сумка року" - Prada Re-Nylon Re-Edition 2000 mini;
  • «Найпопулярніший показ року» - Balenciaga Haute Couture Fall 2022;
  • "Вірусний момент року" - Coperni і перфоманс з Беллою Хадід;
  • "Тренд року" - Barbiecore. Стиль нагадує Bubblegum Bitch, але миліший, яскравіший за квітами і менш дорослий: він нагадує моду з підліткових телесеріалів 2000-х;
  • «Модна пара року» - Тревіс Баркер та Кортні Кардаш'ян;
  • "Вихід року" - Кім Кардаш'ян у "голій" сукні Мерилін Монро на балу Met Gala.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода