PLAY IN CТАЙЛ: Нова кампанія від Seek.studio для PUMA X FC SHAKHTAR

Креативний продакшн Seek.studio створив нову комунікацію PLAY IN CТАЙЛ в рамках колаборації бренду Puma та ФК «Шахтар».

Комментарии 1120

Ідея «сміливість змінює правила гри» стала ключовою у кампанії. В рамках платформи PLAY IN CТАЙЛ, були створені: комунікаційна стратегія, айдентика, digital та commercial віжуали, 5D-фото. Найяскравішою частиною кампанії став відеоролик. Яскравий та динамічний, він базується на спільних цінностях Puma та «Шахтар» — сміливість, хоробрість та стиль.

Нова енергія, що виникла завдяки поєднанню Puma та «Шахтар» виходить далеко  за рамки стадіону і виливається на вулиці, заряджаючи всіх навколо. Так у ролику зливаються потужні стихії: футбол і життя, Puma і Шахтар.

Розробкою та виробництвом кампанії займався креативний продакшен Seek.studio протягом двох місяців. Режисером відеоролику став співзасновник студії Kostya Sen, оператором Олег Бондаренко, а продюсером Тая Голій.

«Puma заряджає на красивий футбол, додаючи екстра-сміливості, надихає приймати ризиковані рішення і грати стильно, не звертаючи увагу на прагматизм. Новий ролик демонструє, що “грати на стилі” можна і в Лізі Чемпіонів проти МанСіті, і на майданчику з потрісканим асфальтом біля дому. Справа у відчутті» — розкриває ідею креативної платформи режисер Kostya Sen.

Окрім акторів, у проекті приймали участь футболісти ФК «Шахтар»: Тарас Степаненко, Михайло Мудрик,  Микола Матвієнко,  Алан Патрік,  Манор Соломон, Тете, Георгій Судаков, Ісмаїлі, а також тренер Даріо Срна. До проекту були залучені іноземні спеціалісти, вуличні художники та молоді українські дизайнери.

15 липня 2021 року PUMA презентували нові домашні та виїзні  комплекти форми ФК «Шахтар». Презентація відбулася в Українському домі. Візуальну частину івенту було створено Seek.studio.

Новий ролик PLAY IN СТАЙЛ вже демонструється на різних медіа-платформах. 

 PUMA X SHAKHTAR PLAY IN СТАЙЛ DIRECTOR’S CUT
За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода