PlusOne допомогло із запуском бізнес-інкубаторів

PlusOne розробило ідею бренду, айдентику, сайт та усі необхідні продукти для запуску «Eō Бізнес-інкубатору».

Комментарии 694

Вперше в Україні стартував бізнес-інкубатор американського типу, учасниками якого стали не лише IT-проекти, а й стартапи з таких сфер, як медицина, страхування, HR, продажі, агропромисловість та віртуальна реальність.

За місяць команда проекту отримала майже 200 заявок з усіх куточків України. «Eō Бізнес-інкубатори» реалізуються програмою USAID «Конкурентоспроможна економіка України», яка підтримує українські стартапи, малі та середні підприємства, і допомагає підвищити їх конкурентоспроможність на національному і міжнародному ринках.

На одному з етапів роботи організатори звернулися до комунікаційної групи PlusOne з проханням допомогти із запуском бізнес-інкубаторів. Головним викликом стало те, що робота була дуже обмежена у часі. За місяць потрібно було розробити ідею бренду, айдентику, сайт та усі необхідні продукти для запуску.

В основу ідеї бренду лягло латинське слово eō, що означає «рухатись, готуватись, досягати». Саме такі очікування є у організаторів від учасників бізнес-інкубаторів. Вони мають діяти як під час, так і після інкубатору.

«Ми розуміли, що до успіху кожен приходить крок за кроком. Тому при розробці айдентики команда PlusOne врахувала цей процес, графічно відобразивши «сходинки», які приведуть учасників до успіху. У поєднанні з кольоровим градієнтом, що нагадує схід сонця, логотип повністю відображає ідею та місію eō Бізнес-інкубаторів», – розповідає менеджер проекту Тетяна Моргун. У комунікації інкубатора були такі головні меседжі: подавай заявку (apply), навчайся з нами (learn) та презентуй свою ідею інвестору (pitch). Вони коротко пояснюють суть бізнес-інкубаторів.

Cпівзасновник проекту, професор Корнельського університету, Чарльз Уайтхед, переконаний, що Україна має всі шанси стати ще однією «країною стартапів».

«У вас є сильна технологічна база, але недостатньо розвинені навички комерціалізації і масштабування ідей з наступним залученням інвесторів. Наша мета – допомогти українським винахідникам стати частиною глобальної екосистеми. Адже українці креативні, а їх технологічні рішення сильні. Це може стати привабливим для американських та інших інвесторів, якщо вони зможуть побачити зрозумілу і перспективну бізнес-модель», – зазначив Чарльз Уайтхед.

Проект вже стартував у Києві та Харкові, і залежно від попиту у регіонах бізнес-інкубатори незабаром можуть з’явитися також у Дніпрі, Одесі, Львові та Маріуполі. У проекті можуть взяти участь технологічні та інноваційні стартапи, але головна умова – їхній бізнес має бути українським.  

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода