Початок історії оновлення головного одеського молочного заводу

Кошик сучасного споживача важко уявити без молока чи кефіру. І майже в кожному регіоні України є локальні торгові марки, які переважно купують місцеві. В Одесі також є свій молочний завод — ГорМолЗавод №1. Його продукція завжди свіжа та смачна, адже її роблять з одеського молока і реалізують тільки в місті та 50 км навколо.

Комментарии 1399

Але у 2020 перед заводом постала проблема — якщо колись білий трикутник на одноколірному фоні та червоні літери угорі підтверджували безумовну якість, то тепер такий дизайн радше нагадував радянську згущенку і не пасував сучасному підприємству.  ГорМолЗавод №1 хотів змінити це сприйняття і звернувся за допомогою до Grape.

Спочатку в одеському заводі планували оновити дизайн упаковки та після стратегічної сесії стало зрозуміло, що просто змінити паковання — недостатньо. Потрібно оновити позиціонування та стратегію комунікації ГМЗ №1. І щоб зважитися на значущі зміни у заводу було щонайменше 3 причини:

  1. ринок молочної продукції стає все більшим — категорія переповнена пропозиціями великих українських та іноземних компаній.
  2. люди хочуть споживати більш натуральну, корисну продукцію, але вони не знають, кому довіряти і продовжують купувати гучні назви за інерцією.
  3. у ГМЗ є хороший продукт, успішне підприємство, але немає відомого бренду. Абревіатура ГМЗ виникла спонтанно і закладений у назву зміст «городской молочный завод №1» перетворився на набір букв.

Для всіх одеситів, які люблять наливати тягучий кефір і медитувати на повільні білі краплини, облизувати живий йогурт із ложки та цінувати своє здоров’я і здоров’я дітей ГМЗ №1 почав змінюватися.

Яким став ГМЗ №1

Головний одеський молочний завод №1 — саме таким стало нове позиціонування бренду. Головний для всіх: для дітей, для дорослих і для молоді — свій для своїх. В очах одеситів ГМЗ №1 мав виглядати сучасним, стабільно свіжим, без консервантів і небезпечних добавок, справжнім і здоровим, який зберігається недовго, але захоплює приємним молочним смаком. І щоб цього досягти, потрібно було зрозуміти підхід (як покажемо всю продукцію) та зберегти впізнаваність, щоб навіть у новому дизайні споживачі могли швидко побачити на полиці одеський молочний продукт.

Важливо було зберегти початковий меседж заводу «одесити для одеситів» та зацікавити туристів скуштувати продукцію ГМЗ №1. Тому дизайнери агентства дослідили світові тренди в упаковці, зібрали ті, які найкраще відповідали внутрішній суті бренду і показали їх на дизайн-сесії. Розповідали про футуризм і технологічність, ретро-мотиви, розмиті кольорові плями та голографічність, екоупаковку та ілюстрації. Grape принесли 6 концепцій і запропонували замінити образ «радянської згущенки» на добрий, душевний стиль ілюстрацій, що нагадують дитячі аплікації, з рубленими примітивними формами (а продукцію ГМЗ №1 дійсно часто купують дітям). Так з’явився новий дизайн ГМЗ №1.

Новий бренд — новий знак

Продуктам, які позиціонують себе як корисні/домашні/екологічні, властиві hand-drawn шрифт та різноманітні замальовки/ілюстрації. Тому логотип оновленого ГорМолЗаводу №1 ніби намальований від руки: літери трохи «скачуть», мають різну ширину, але водночас легко зчитуються. Знак добре живе на різних носіях та розкладається на всю продуктову лінійку.

Шукайте оновлену продукцію ГМЗ №1 на полицях одеських магазинів та чекайте продовження молочної історії.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода