Програма проводиться pro bono для журналістів, які зацікавлені в підвищенні якості текстів на тему бізнесу.
Тьютори Единбурзької бізнес-школи будуть читати лекції з управлінських тем, які зазвичай формують академічну програму MBA для СEO та топ-керівників.
Аудиторія програми – бізнес-журналісти і медіа-менеджери, які:
- бажають навчитися розбиратися у бізнес-процесах на рівні з власниками компаній,
- відкриті до отримання знань з управління бізнесом і до персональних змін,
- готові вкладати час та зусилля у свій професійний розвиток.
Формат:
- лекції від тьюторів Единбурзької бізнес-школи,
- практична робота з кейсами.
Що отримають учасники програми:
- володіння термінологією на рівні з власниками та керівниками компаній,
- розуміння проблемних точок, на які потрібно звертати увагу в розмові з топами бізнесу,
- інструменти керування проектами та прийняття рішень, якими підприємці користуються щодня,
- принципи управління людьми та побудови ефективних команд,
- розуміння методів оцінювання ефективності роботи бізнесу.
Старт проекту: 16 жовтня
Місце: кампус House of Knowledge, вул. Василя Липківського, 18
Тривалість: жовтень-грудень, два заняття на місяць.
18:00-20:00 / будні
Що потрібно для вступу:
- Заповнити анкету за посиланням http://bit.ly/2lz4G4E
- Очікувати результатів відбору на основі відповідей в анкеті.
З детальною програмою та переліком тьюторів можна ознайомитися за посиланнями http://bit.ly/2lzjhx7
«Професійний і цивілізований діалог між медіа і бізнесом – один з ключових інструментів вирощування критичного мислення. Ми хочемо, щоб журналіст говорив однією мовою з підприємцем та топ-менеджером, володів термінологією, розумів ключові зв’язки. Ми не навчимо журналістів та меда-експертів за 10 годин проектному менеджменту чи маркетингу, але можемо разом з експертами-викладачами визначити, на що журналісти мають звертати увагу у розмові з бізнесом, які питання ставити, де шукати прогалини і проблемні точки», – говорить академічний директор програм МВА Единбурзької бізнес-школи (Велика Британія) в Україні Наталія Кривда.
«Ми співпрацюємо з діловими журналістами вже протягом 15 років і на власному досвіді знаємо, що ділова журналістика має складну специфіку. Цим освітнім проектом ми інвестуємо в економічних журналістів, які прагнуть професійного розвитку. Тому цього року ми вирішили об’єднатися з платформою House of Knowledge та надати додаткову експертизу журналістам, яких ми підтримуємо в рамках премії PRESSZVANIE», – говорить керівник проекту «PRESSZVANIE Ukraine» Юлія Чухно.
За матеріалами прес-релізу.