Починається відбір на освітній проект для економічних журналістів від платформи House of Knowledge та премії PRESSZVANIE

House of Knowledge (представляє програму МBA Единбурзької бізнес-школи в Києві) спільно з PRESSZVANIE запускає освітній проект «Як говорити з топ-менеджерами однією мовою. Основи бізнесу для журналістів та медіа-менеджерів»

Комментарии 646

Програма проводиться pro bono для журналістів, які зацікавлені в підвищенні якості текстів на тему бізнесу.

Тьютори Единбурзької бізнес-школи будуть читати лекції з управлінських тем, які зазвичай формують академічну програму MBA для СEO та топ-керівників.

Аудиторія програми – бізнес-журналісти і медіа-менеджери, які:

  • бажають навчитися розбиратися у бізнес-процесах на рівні з власниками компаній,
  • відкриті до отримання знань з управління бізнесом і до персональних змін,
  • готові вкладати час та зусилля у свій професійний розвиток.

Формат:

  • лекції від тьюторів Единбурзької бізнес-школи,
  • практична робота з кейсами.

Що отримають учасники програми:

  • володіння термінологією на рівні з власниками та керівниками компаній,
  • розуміння проблемних точок, на які потрібно звертати увагу в розмові з топами бізнесу,
  • інструменти керування проектами та прийняття рішень, якими підприємці користуються щодня,
  • принципи управління людьми та побудови ефективних команд,
  • розуміння методів оцінювання ефективності роботи бізнесу.

Старт проекту: 16 жовтня

Місце: кампус House of Knowledge, вул. Василя Липківського, 18

Тривалість: жовтень-грудень, два заняття на місяць.

18:00-20:00 / будні

Що потрібно для вступу:

  1. Заповнити анкету за посиланням http://bit.ly/2lz4G4E
  2. Очікувати результатів відбору на основі відповідей в анкеті.

З детальною програмою та переліком тьюторів можна ознайомитися за посиланнями http://bit.ly/2lzjhx7

 «Професійний і цивілізований діалог між медіа і бізнесом – один з ключових інструментів вирощування критичного мислення. Ми хочемо, щоб журналіст говорив однією мовою з підприємцем та топ-менеджером, володів термінологією, розумів ключові зв’язки. Ми не навчимо журналістів та меда-експертів за 10 годин проектному менеджменту чи маркетингу, але можемо разом з експертами-викладачами визначити, на що журналісти мають звертати увагу у розмові з бізнесом, які питання ставити, де шукати прогалини і проблемні точки», – говорить академічний директор програм МВА Единбурзької бізнес-школи (Велика Британія) в Україні Наталія Кривда. 

«Ми співпрацюємо з діловими журналістами вже протягом 15 років і на власному досвіді знаємо, що ділова журналістика має складну специфіку. Цим освітнім проектом ми інвестуємо в економічних журналістів, які прагнуть професійного розвитку. Тому цього року ми вирішили об’єднатися з платформою House of Knowledge та надати додаткову експертизу журналістам, яких ми підтримуємо в рамках премії PRESSZVANIE», – говорить керівник проекту «PRESSZVANIE Ukraine» Юлія Чухно.

За матеріалами прес-релізу.

Обсудить с другими читателями:
Погода