Подаруй сироті сім’ю

Біржа Соціальної Реклами спільно з благодійним фондом «Зміни Одне життя — Україна» запрошує креативні агенції приєднатися до створення соціальної реклами, що спрямована на привернення уваги потенційних батьків, які мають бажання усиновити дитину.

Комментарии 1576

В Україні тисячі дітей живуть в дитячих будинках, інтернатах і будинках дитини, яким держава надала статуси дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та влаштувала у заклади, де вони проводять своє дитинство.

Одним із інструментів допомоги таким дітям в рамках благодійної програми «Зміни одне життя» стало створення та розповсюдження відеосюжетів про цих дітей, поки їх не побачать майбутні батьки.

Чому це важливо?

Відеоанкета збільшує шанс дитини і допомагає їй знайти нових батьків. Кожен може подивитися анкету і при цьому не травмувати дитину візитом. На сайті ви побачите реальні очі реальних дітей. Почуєте їхні мрії і переконаєтесь, що це справжні діти, яким дуже потрібні батьківське тепло й піклування.

Проект створений для того, щоб інформація про дітей із дитячих закладів стала доступною широкому колу та для того, щоб допомогти дітям жити в сім’ях, а не в дитячих будинках та інтернатах. Вони залишились там без найбільш необхідного: без турботи, любові та підтримки найрідніших людей — батьків.

Благодійний фонд «Зміни одне життя — Україна», заснований в 2014 році, є партнером держави в реалізації Національної  стратегії у сфері прав людини. За 5 років існування фонду знято близько 4000 відеоанкет дітей у всіх регіонах країни, знімальний процес триває безперервно цілий рік. Загалом завдяки роботі команди вже усиновлено 670 дітей. Також благодійний фонд надає консультації з питань сімейного  влаштування майбутнім  батькам, які готуються прийняти дитину в сім’ю; консультують з юридичних та психологічних питань, виготовляють та розміщують короткі відеопоради (наразі налічується вже 280 таких роликів)  фахівців  різного профілю.

Коли майбутні батьки замислюються про усиновлення, миттєво виникає ряд бар’єрів, які не мають під собою фактичного підґрунтя: люди бояться усиновити дитину, яка згодом може не стати повноцінним членом сім'ї через свій характер або особливості; у суспільстві вважається, що усиновлення — це складна і дорога процедура.  Саме тому головний меседж, який має донести майбутня соціально реклама, що усиновлення — це не надскладний процес, який допоможе потенційним батькам та дітям створити повноцінну сім'ю.

З детальним бріфом можна ознайомитися за посиланням.

З усіх питань звертайтеся: katerina.gaieva@socialadvertising.com.ua

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода