Згідно з новим дослідженням* Всесвітньої федерації рекламодавців (WFA), яке виявило величезну розбіжність між клієнтськими маркетологами, які визнають креативність маркетинговою «надсилою» (82%), і набагато меншою кількістю тих, хто вважає її критичною для бізнесу (28%).
Комунікаційна оцінка
Самооцінка їхніх комунікацій (640 старших маркетологів на стороні клієнта на 34 різних ринках) виявила, що:
- 8% вважали їх «культовими та культурними темами для розмови»
- 22% вважають їх «переконливими та заразливими»
- 42% бачать їх у середині шкали як «оригінальні та вражаючі»
- 27% вважають їх «практичними та рекламними»
- 1% визначили свої комунікації як «марнотратні та заплутані».
Перешкоди для креативу
- Культура ухилення від ризику (наведено 51% респондентів)
- Короткостроковий фокус (48%)
- Надто багато осіб, які приймають рішення (44%)
- Скорочення бюджетів (40%)
- Дефіцит талантів в організації (23%)
- Надмірний акцент на данні та аналітику (21%),
- Перехід інвестицій на цифрові канали (17%)
- Дедалі чіткіше визначена аудиторія (9%).
Сім способів підвищити творчу продуктивність
- Кращий брифінг. Хороший бриф не обов’язково повинен бути довгим, але він має бути добре продуманим і написаним у контексті довіри та прозорості між клієнтом і співавторами.
- Дискомфорт. Чи відповідає робота наданим брифом? Чи зв’яжеться це зі споживачами та спонукатиме їх діяти, навіть якщо виконання може підштовхнути ваш рівень комфорту?
- Сильна культура, кращі можливості. Удосконалення основних можливостей проведення інструктажів і творчого оцінювання означає, що результати будуть швидко реалізовані.
- Подумайте про цінність бренду. Директори з маркетингу зобов’язані піклуватися про бренд, який вони контролюють. KPI повинні контролювати не лише короткострокові дії, але й довгострокове сприйняття бренду.
- Вирівнювання може призвести до смерті творчості. Надмірна багатошаровість у прийнятті рішень уповільнює результати та послаблює їх диференціацію. Встановіть спрощений RACI у своїх командах і чітко визначте, хто приймає остаточні рішення.
- Не відкидайте нагороди. Докази свідчать про те, що креатив, який отримав високі нагороди, є рушієм зростання.
- Кращий клієнт, краща робота. Агентства не є «постачальниками» – вони життєво важливі партнери, які покращують ваш маркетинговий комплекс. Прагніть бути брендом, за роботу над яким креативці борються.
* Клієнти та креативність, підготовлений у співпраці з Contagious та The Observatory International, зосереджується саме на ролях клієнтів і тій ролі, яку вони можуть відіграти у подоланні занепаду креативності в маркетингу та рекламі.