Подолання бар'єрів на шляху до креативу

Клієнтські маркетологи визнають силу креативності для забезпечення більш ефективного маркетингу, але багато хто виявляє, що цьому заважає культура ухилення від ризику, короткострокова зосередженість і велика кількість осіб, які приймають рішення.

Коментарі 882

Згідно з новим дослідженням* Всесвітньої федерації рекламодавців (WFA), яке виявило величезну розбіжність між клієнтськими маркетологами, які визнають креативність маркетинговою «надсилою» (82%), і набагато меншою кількістю тих, хто вважає її критичною для бізнесу (28%).

Комунікаційна оцінка 

Самооцінка їхніх комунікацій (640 старших маркетологів на стороні клієнта на 34 різних ринках) виявила, що: 

  • 8% вважали їх «культовими та культурними темами для розмови» 
  • 22% вважають їх «переконливими та заразливими»
  • 42% бачать їх у середині шкали як «оригінальні та вражаючі»
  • 27% вважають їх «практичними та рекламними»
  • 1% визначили свої комунікації як «марнотратні та заплутані». 

Перешкоди для креативу

  • Культура ухилення від ризику (наведено 51% респондентів)
  • Короткостроковий фокус (48%)
  • Надто багато осіб, які приймають рішення (44%)
  • Скорочення бюджетів (40%)
  • Дефіцит талантів в організації (23%)
  • Надмірний акцент на данні та аналітику (21%),
  • Перехід інвестицій на цифрові канали (17%)
  • Дедалі чіткіше визначена аудиторія (9%). 

Сім способів підвищити творчу продуктивність

  1. Кращий брифінг. Хороший бриф не обов’язково повинен бути довгим, але він має бути добре продуманим і написаним у контексті довіри та прозорості між клієнтом і співавторами.
  2. Дискомфорт. Чи відповідає робота наданим брифом? Чи зв’яжеться це зі споживачами та спонукатиме їх діяти, навіть якщо виконання може підштовхнути ваш рівень комфорту? 
  3. Сильна культура, кращі можливості. Удосконалення основних можливостей проведення інструктажів і творчого оцінювання означає, що результати будуть швидко реалізовані.
  4. Подумайте про цінність бренду. Директори з маркетингу зобов’язані піклуватися про бренд, який вони контролюють. KPI повинні контролювати не лише короткострокові дії, але й довгострокове сприйняття бренду.
  5. Вирівнювання може призвести до смерті творчості. Надмірна багатошаровість у прийнятті рішень уповільнює результати та послаблює їх диференціацію. Встановіть спрощений RACI у своїх командах і чітко визначте, хто приймає остаточні рішення.
  6. Не відкидайте нагороди. Докази свідчать про те, що креатив, який отримав високі нагороди, є рушієм зростання. 
  7. Кращий клієнт, краща робота. Агентства не є «постачальниками» – вони життєво важливі партнери, які покращують ваш маркетинговий комплекс. Прагніть бути брендом, за роботу над яким креативці борються.

* Клієнти та креативність, підготовлений у співпраці з Contagious та The Observatory International, зосереджується саме на ролях клієнтів і тій ролі, яку вони можуть відіграти у подоланні занепаду креативності в маркетингу та рекламі.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода