Покоління Z охоплює тенденцію «shop to sell»

Відповідно до звіту The RealReal, онлайн-ринку, що спеціалізується на перепродажі предметів розкоші та консигнації, представники покоління Z переходять до «покупок для продажу».

Коментарі 596
Фото: depositphotos.com
Фото: depositphotos.com
RealReal припустив, що з початку пандемії COVID-19 кількість товарів, спочатку придбаних, а потім перепроданих на його платформі, зросла вдвічі. Поєднання емоційних, екологічних та економічних факторів сприяло такій поведінці.

Купівельні звички покоління Z

У дослідженні компанії було визначено покоління Z як людей, які народилися між 1997 і 2012 роками, тобто найстарішим членам цієї демографічної групи 25 років. Загалом у цій когорті кількість відвідувань платформи збільшилася на 35% у першій половині 2022 року порівняно з тим самим періодом рік тому, що є найбільшим показником серед усіх демографічних груп. Згідно з The RealReal, вони також «купують більше речей цього року», серед яких міні-спідниці, годинники Cartier і підвіски – лише деякі з популярних речей.

«Перевертання» товарів на швидкості

Ця аудиторія також найшвидше «перевертає» свої покупки, серед найбільш продаваних товарів – жіночий одяг і взуття. Саша Шкода, старший директор/жіночий мерчандайзер The RealReal, розповіла Bloomberg, що перепродаж серед клієнтів покоління Z зріс на 50% у перші шість місяців 2022 року. «Що справді цікаво в цій когорті, це те, що вони перепродують те, що купують, набагато швидше, ніж будь-яка інша генерація", - сказала вона. Prada і Reformation були двома з найбільш перепроданих брендів для покоління Z, тоді як у Balenciaga спостерігався сплеск попиту.

RealReal назвав низку факторів, що сприяють цій тенденції, зокрема зростаючий інтерес до економіки замкнутого циклу для зменшення вуглецевого сліду покупок. Деякі клієнти також купують і продають завдяки більш традиційним, емоційним компонентам досвіду покупки. Із зростанням інфляції перепродаж і консигнаційні товари також можуть бути більш доступним видом розкоші - або, потенційно, активом із зростаючою вартістю, якщо попит на певний товар високий.

«Завдяки перепродажу споживачі стають дедалі кмітливішими, вони досліджують нові сфери інвестицій і більше, ніж будь-коли раніше, залучаються до кругообігу», - каже Раті Сахі Левеск, президент і співвиконавчий директор The RealReal.

Обговорити з іншими читачами:
Погода