Політичні тренди найближчого майбутнього в Україні

Україна підхопить європейський тренд зміни уподобань виборців у бік націонал-консерватизму — дослідження RMA

Комментарии 1144

Криза євроінтеграції, посилення ізоляціонізму, збільшення підтримки правих політичних сил, прагнення виборців до конкретики замість популістичних обіцянок. Такими є політичні тренди найближчого майбутнього з урахуванням динаміки 2010-2020 років, початку світової економічної кризи та пандемії COVID-19. Про це йдеться у дослідженні комунікаційної агенції RMA «Зміна уподобань виборців у Східній та Північній Європі у 2010-2020 рр.: динаміка та тренди». У агенції впевнені: слідом за європейськими країнами ці тренди підхопить і Україна.

Зміни у політичному ландшафті Європи за останнє десятиріччя свідчать про зміну у електоральних вподобаннях виборців, зазначається у дослідженні. Так, якщо на початку 2010-х більшість голосів на виборах набирали партії соціал-демократичного та ліберального прямування, то зараз виразним стало тяжіння виборців до партій, що сповідують національно-консервативну ідеологію.

Результати виборів 2019 року в Україні продемонстрували наявність у суспільстві запиту на нові обличчя. Як показують результати дослідження, це не лише український тренд. Він відстежувався останні 10 років в інших європейських країнах.

Окрім того, виразними є такі тренди, як запит на антисистемність у політиці, певне розчарування виборців у політиці Європейського Союзу та ліберальних ідеях, а також посилене зростання антиміграційних настроїв.

У дослідженні було проаналізовано результати виборів за останні десять років (2010 - 2020 рр.) до парламентів шістьох країн Європейського Союзу: Польщі, Угорщини, Чехії, Словаччини, Естонії та Латвії. Експерти RMA подивилися на те, які партії були представлені у парламенті станом на 2010 рік та які представлені зараз за результатами останніх виборів, порівняли їхні ідеології та кількість отриманих голосів виборців.

Для кожної з досліджуваних країн представлені результати усіх парламентських виборів, які відбувалися у вищезазначений період часу, вирахувана динаміка зміни у кількості голосів виборців, а також наведений аналіз змін після останніх виборів та перелік причин, що призвели до перемоги тієї чи іншої партії.

RMA - агентство стратегічних комунікацій та управління репутацією, яке входить в групу PlusOne. Надає послуги з розробки та реалізації комунікаційних стратегій, консалтингу, антикризи, віртуальної пресслужби. RMA має експертизу у державних, політичних, соціальних та бізнес-комунікаціях.

Попереднє дослідження RMA політичного сегменту у Facebook та Instagram можна скачати за посиланням.

Як українські політики та партії репрезентують себе у YouTube, аналітики RMA досліджували тут.

А дослідження комунікації президента України у Facebook та Instagram у порівнянні із західними лідерами можна знайти тут.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода
Effie