- Серед дітей, які захоплюються відеоіграми, 73% віком від 8 до 11 років та 71% віком від 12 до 15 років грають кілька днів на тиждень або кожного дня.
- Серед дітей віком 12-15 років найпопулярнішими виявилися ігри на мобільних телефонах – 56% геймерів у цій віковій групі використовують саме цей пристрій.
- Серед дітей віком 8-11 років найбільшу популярність отримали ігрові приставки, які використовує половина ігрових фанів (51%).
За результатами дослідження компанії GWI, яка спеціалізується на роботі з цільовою аудиторією, переважна більшість дітей грають у відеоігри, а 70% з них роблять це щоденно.
Серед дітей, які захоплюються відеоіграми, 73% віком від 8 до 11 років грають кілька днів на тиждень або кожного дня. Це ж саме стосується 71% дітей віком 12-15 років. Цей показник росте до 79% серед хлопців та знижується до 64% серед дівчат.
Серед дітей віком 12-15 років найпопулярнішими виявилися ігри на мобільних телефонах – 56% геймерів у цій віковій групі грають саме на цьому пристрої. Серед дітей віком 8-11 років найбільшу популярність отримали ігрові приставки, які використовує половина ігрових фанів (51%).
Дослідження компанії GWI також демонструє соціальну значимість ігор для молодшої аудиторії – близько половини дітей-геймерів стверджують, що спілкуються зі своїми друзями під час ігрового процесу.
Приналежність до спільноти – це невід’ємна складова для геймерів, а віртуальні світи Fortnite, Minecraft та Roblox стають все більш популярними. Тому брендам слід усвідомити роль, яку ігри відіграють у соціальному і культурному житті аудиторії.
Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.