Чому так одразу зухвало про диво?
Нє, ну ми розкажемо, а тобі вирішувати.
Візард - найперша компанія, яка зробила попкорн для мікрохвильовки, інші ж йдуть легким шляхом та купують його у зарубіжних країнах.
Дніпро рулить, знаєтє лі, а про аутсайдерів прийнято мовчати.
Чому ТОП:
- попкорнова пандемія вже скрізь: Україна, Норвегія, Білорусь, Узбекистан та інші країни, які захоплюються цим продуктом і замовляють попкорн цілими фурами. Так-так, це вам не жарти.
- дві торгових марки: «Panda» і «BOOMZA» та більш ніж 10 смаків в асортименті, де ще ви таке бачили, мм? Правильно, і не побачите! Онлі меджік.
- унікальна упаковка з кришкою «Easy open», яка розумничка рівня боженька зберігає усі якості попкорну та він завжди свіжий, наче тільки зійшов з рухомих полиць виробництва к нам у руки
- карамелізована феєрія попкорну дивує симфонією смаків. Їх цілих 5, уявляєш ? П’ять. Смаків. Карамелі. Ну це ж кайф, люди! Симфонія наче шепоче тобі «залиш авокадо у спокої хоч на свята».
П’ять смаків карамелі, ми казали?
Ну це вогонь, чи не так?!
А що найцікавіше, Візард побудували виробництво у скрутні кризові часи, а розвивались з турбо-швидкістю!
Трохи крейзі команда технологів ніяк не заспокоїться та нон-стоп вдосконалює існуючі та супер-афігєнні новинки, які готові вибухнути смаком на всю країну та за її межами.
Головою відповідає за якість продукту, кожен інгредієнт не шкодить ані дітям, ані дорослим!
У цьому році компанія Візард отримала ISO 22000 та ISO 9002! Уявляєш! Отож бо. Пишатися - це друге ім'я компанії!
І стоп думати, що це шкідлива їжа, на яку можна сказати дитині «добре, тільки раз» у кінотеатрі.
Не смішіть, а краще частіше дозволяйте собі смакоту, за яку ваші ендорфіни будуть дякувати гарним настроєм та не буде отого почуття, що наївся гидоти, а потім «де моє листя салату та брокколі».
Хрумай зручно, яскраво та зі спокійною душею!
На правах реклами