Porsche представляє новий 911 GT3

Porsche представляє новий 911 GT3, розроблений разом із Porsche Motorsport.

Комментарии 1147

Остання модифікація спорткара втілює визначні технології автоспорту: передню вісь із незалежною двоважільною підвіскою, потужну аеродинаміку S-подібного заднього крила та дифузор, вперше представлений на 911 RSR. Потужність у 510 к.с. забезпечується 4-літровомим

6-циліндровим опозитним двигуном. Акустично вражаючий високообертовий двигун нового 911 GT3 ідеально поєднує потужність у кільцевих перегонах та ефективність у повсякденних маршрутах. Споживання пального у комбінованому циклі складає 13,3 л/100 км (із PDK 12,4 л/100 км).

Унікальне поєднання характеристик вирізняє 911 GT3 серед решти спорткарів. З максимальною швидкістю 320 км/год (318 км/год з PDK) автомобіль навіть швидший за попередній 911 GT3 RS: він прискорюється від 0 до 100 км/год за 3,4 секунди. Виняткова керованість – завдяки 6-ступінчастій трансмісії, а складна аеродинаміка досягається завдяки досвіду від автоперегонів. Вона створює більшу притискну силу, майже не впливаючи на коефіцієнт опору. У робочому положенні, ручне налаштування елементів крила та дифузора підвищує аеродинамічний тиск на високій швидкості у поворотах. Ці налаштування призначені для заїздів на треку, адже саме там 911 GT3 демонструє увесь потенціал.

На Північному колі Нюрбургринга — традиційному еталоні для тестування усіх автомобілів Porsche – спорткар встановив вражаючий рекорд під час фінальних тестувань. 911 GT3 став першою серійною моделлю з атмосферним двигуном, яка здолала відмітку у 7 хвилин. Водію команди Ларсу Керну знадобилося лише 6:59.927 хвилин для подолання 20,8-кілометрового кола. Раніше еталонною була коротша 20,6-кілометрова траса, яку 911 GT3 пройшов за 6:55.2 хвилин. За словами експерта та амбасадора Porsche, Йорга Бергмайстера, це «найкращий серійний автомобіль», за кермом якого досвідчений професійний водій коли-небудь їздив у «Зеленому пеклі».

Незважаючи на більш широкий кузов, більші колеса та додаткові технічні характеристики, вага нового GT3 залишилася на рівні попередника. З механічною трансмісією він важить

1 418 кг, а з PDK – 1 435 кг. Баланс ваги забезпечують передній капот з армованого вуглецевим волокном пластику, легкі скляні вікна, оптимізовані гальмівні диски, ковані легкосплавні колеса та кришка відсіку задніх сидінь. Полегшена спортивна вихлопна система зменшує вагу ще на 10 кг. А вихлопні клапани з електричним регулюванням гарантують надзвичайно емоційний звуковий досвід та забезпечують відповідність стандартам викидів Euro 6d ISC FCM (EU6 AP).

Спортивна ДНК помітна у всіх деталях нового 911 GT3. Кокпіт відповідає сучасному поколінню моделей, а новою є функція моніторингу показників на екрані водія. Одним натисканням кнопки він зменшує цифрові дисплеї ліворуч і праворуч від центрального тахометра та демонструє такі показники: індикатор тиску в шинах, тиск моторної оливи, температуру оливи, рівень пального та температуру води. На треку для перегонів саме такі показники є незамінними. Особливим є і світловий індикатор перемикання передач, який бере початок з автоперегонів.

Клієнти Porsche GT обирають моделі з індивідуальним обладнанням, тому лінійка Porsche Exclusive Manufaktur доступна і для нового 911 GT3. Її доповнили спеціальними опціями GT3, наприклад, легким карбоновим дахом та зовнішніми дзеркалами, затемненими головними фарами Exclusive design зі світлодіодною матрицею та такими ж задніми фарами із дугою світла без червоних компонентів. Диски кольору Guards Red чи Shark Blue підкреслюють спортивний стиль чорних легкосплавних дисків. Елегантними акцентами інтер’єру стали циферблат із лічильником обертів та секундоміром Sport Chrono, ремені безпеки, декоративні смуги та строчки в різноманітних кольорах на вибір.

Ексклюзивний хронограф від Porsche Design, такий же оригінальний, як і сам 911 GT3, буде доступний лише для власників автомобіля. Його корпус нагадує про спортивну ДНК Porsche та новий 911 GT3. Як і шатуни двигуна цього авто, хронограф вироблено з міцного легкосплавного титану. Він оснащений індивідуальним ротором, що нагадує колеса 911 GT3. Кольорове кільце циферблата можна обрати у кольорі кузова 911 GT3. Таким чином, стиль хронографа повністю відповідає стилю 911 GT3.

Спорткар доступний до замовлення вже у лютому та з’явиться в Україні наприкінці 2021 року. Поставки заплановані на травень 2021 року.

911 GT3: Витрата пального у комбінованому циклі 13,3-12,4 л/100 км; викиди CO2 у комбінованому циклі 304-283 г/км.

Значення споживання та викидів CO2 визначені відповідно до нової всесвітньої Гармонізованої процедури випробувань легких транспортних засобів (WLTP). Виведені з цього значення NEDC продовжують визначати. Ці значення не можна порівнювати зі значеннями, отриманими згідно з процедурою вимірювання NEDC, що застосовувалася до цього часу.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода