POS Media Ukraine та Ашан підписали ексклюзивну угоду про співпрацю

POS Media Ukraine, провідна медіа-компанія в рекламному сегменті Point of Sale, і торгівельна мережа Ашан уклали угоду про ексклюзивну співпрацю з розміщення реклами in-store

Комментарии 759

За умовами контракту, POS Media Ukraine надані виняткові права на рекламне розміщення на цифрових носіях. До переліку можливих цифрових носіїв відносяться цифрові панелі, що знаходяться на вході до торгівельного залу та у торгівельних рядах; також передбачена інтерактивна реклама у прикасовій зоні.  Для носіїв in-store медіа реклами ексклюзивні умови розміщення поширені на арки на вхідній групі, чекпоінти на лінії кас, брендування торцю торгового ряду, понтони торгового ряду (промо) брендування, розділювачі клієнтів на лінії кас, воблери в алеях торгового залу, візки, кошикотримач.

Ашан Рітейл - це міжнародна мережа роздрібної торгівлі, заснована 1961  року у Франції. Наразі компанія присутня у 12 країнах Європи, Азії та Африки. Мережа Ашан представлена в Україні з 2008 року і має фізичні магазини у 9 містах - Києві, Харкові, Львові, Чернівцях, Житомирі, Дніпрі, Кривому Розі, Запоріжжі та Одесі, а також електронну комерцію по всій країні.

«Це важлива подія для Ашан і POS Media, тому що ми поділяємо бажання забезпечити найкращу якість послуг для наших партнерів максимально ефективним шляхом», - говорить Максим Сажин, Генеральний директор POS Media Ukraine.

В рамках співпраці з Ашан POS Media Ukraine зможе застосувати всі свої ноу-хау і використовувати багаторічний досвід успішних in-store медіа-рішень в країнах Західної та Центральної Європи.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода