Postmen Kids Day. Як діти створили рекламу

Реклама, створена за допомогою дітей, найбільш емоційна, адже саме її щира недосконалість дає відчуття автентичності. Ми зрозуміли це під час роботи над Різдвяною рекламою, коли об'єднали зусилля дітей і дорослих у рамках двогодинного проекту.

Комментарии 639

Щороку напередодні Нового року Postmen організувує вечірку для дітей працівників компанії. У 2018 році ми вирішили не просто розважатись, а провести повноцінний воркшоп. Результатом став власноруч створений відеоролик!

В процесі роботи діти відчули себе справжніми співробітниками агентства. Вони працювали з брифом, розробили ідею, зняли відео та запустили його.

За легендою нашим клієнтом був Санта Клаус. Він розповів історію про винищення лісів: якщо дорослі зрізають дерева і відвозять їх додому, то тварини, які живуть у лісі, втрачають свій дім.

Героїв відео вирішили зліпити з пластиліну, улюбленого матеріалу дітей, та зняти його у форматі стоп моушн. Співробітники допомогли дітям анімувати історію, записати голос і змонтували відео. Готовий ролик діти і працівники разом запустили в рекламу на сторінці Postmen у Facebook.

Коли діти і дорослі збираються разом, трапляються дива. Разом у нас вийшло створити живу рекламу, яка працює!

Проект Postmen Kids Day став одним із переможців у категорії «Внутрішні/корпоративні заходи» на міжнародному фестивалі маркетингу та PR комунікацій WowDone Awards 2019.

 POSTMEN KIDS DAY
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода