Postmen розробив комунікаційну кампанію про вакцинацію — соціальну рекламу запустили телеканали та соцмережі

Агенція Postmen спільно з Міністерством культури та інформаційної політики, Міністерством охорони здоров’я та Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні розробили комунікаційну кампанію про важливість вакцинації. До неї увійшли два відеоролики та зовнішня реклама. Соціальну рекламу, яка спонукає вакцинуватись, щоб повернути свободу життя, побачили глядачі національних телеканалів та користувачі соцмереж.

Коментарі 1940

Ідея відео — візуалізувати, як вакцинація знімає обмеження та буквально відчиняє двері до проявів свободи життя. На кадрах соціальної реклами двері громадського транспорту, закладів культури, торговельних центрів та стадіону відкриваються після шоту вакцини. Разом з цим —  вмикається світло. «Твоя свобода та життя —  твій вибір. Вакцинуйся»  —  закінчується ролик голосом за кадром.

 video

Зйомки соціальної реклами проходили на стадіоні «Олімпійський» та в одному з київських ТРЦ. Над відео працювала команда Postmen Production.

«У відео ми показуємо, як вакцинація відчиняє двері та знімає обмеження, в яких ми зараз живемо. За допомогою масштабних локацій та атмосферних кадрів ми хотіли зробити ролик емоційним, щоб українці зрозуміли та відчули цю просту ідею», — розповідає Head of Postmen Production Ольга Михалець. 

Друге відео комунікаційної кампанії демонструє, що вакцинація рятує та захищає життя так само, як і звичні й відомі нам атрибути: дитяче автокрісло, бронежилет або ж будівельна каска. На основі цього меседжу була розроблена зовнішня реклама, яка порівнює їх ступінь захисту у цифрах та вказує на факт, що за даними Електронної системи охорони здоров'я, вакцинація у 9 разів знижує ризик померти від COVID-19.  

 video
Комунікаційна кампанія реалізована за підтримки Світового банку.

За матеріалами прес-релізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода