Ідея відео — візуалізувати, як вакцинація знімає обмеження та буквально відчиняє двері до проявів свободи життя. На кадрах соціальної реклами двері громадського транспорту, закладів культури, торговельних центрів та стадіону відкриваються після шоту вакцини. Разом з цим — вмикається світло. «Твоя свобода та життя — твій вибір. Вакцинуйся» — закінчується ролик голосом за кадром.
Зйомки соціальної реклами проходили на стадіоні «Олімпійський» та в одному з київських ТРЦ. Над відео працювала команда Postmen Production.
«У відео ми показуємо, як вакцинація відчиняє двері та знімає обмеження, в яких ми зараз живемо. За допомогою масштабних локацій та атмосферних кадрів ми хотіли зробити ролик емоційним, щоб українці зрозуміли та відчули цю просту ідею», — розповідає Head of Postmen Production Ольга Михалець.
Друге відео комунікаційної кампанії демонструє, що вакцинація рятує та захищає життя так само, як і звичні й відомі нам атрибути: дитяче автокрісло, бронежилет або ж будівельна каска. На основі цього меседжу була розроблена зовнішня реклама, яка порівнює їх ступінь захисту у цифрах та вказує на факт, що за даними Електронної системи охорони здоров'я, вакцинація у 9 разів знижує ризик померти від COVID-19.