Look beyond: Postmen разом з UN Women і UNFPA розробили міжнародну кампанію проти гендерних стереотипів, за підтримки Європейського Союзу

Рекламна агенція Postmen співпрацювали з регіональними бюро ООН Жінки та ООН у Європі та Центральній Азії з метою розробки регіональної кампанії проти гендерних стереотипів щодо розподілу домашніх обов'язків та догляду за дітьми під назвою "Look Beyond". Кампанія була розроблена в рамках програми «ЄС 4 – Гендерна рівність: Разом проти гендерних стереотипів та гендерного насильства», що фінансується Європейським Союзом та спільно реалізується UN Women та UNFPA та націлена на 6 країн: Вірменія, Азербайджан, Білорусь та Молдова

Комментарии 1256

Проблема

Пандемія COVID-19 та карантинні заходи, які вводилися різними урядами для її стримування, різко збільшили тягар домашніх справ на сім'ї. Через поширені гендерні стереотипи щодо ролі жінок та чоловіків у сім'ї цей тягар особливо торкнувся жінок.

У цьому контексті, UN Women та UNFPA вирішили розробити кампанію, яка кидає виклик незбалансованому розподілу домашніх обов'язків, і звернулися до Postmen, щоб разом її реалізувати.

Ідея

Postmen відштовхувався від того, що люди схильні не просто послуговуватися старими моделями сімейного побуту, а й проєктувати стереотипи на незнайомців. Але таке бачення вузьке й обмежене, бо помилково передбачає лише один «правильний» варіант. Варто лише відступити на крок, щоб побачити більше, і стане очевидно — домашні справи не варто ділити за гендером.

Звідси й з’явився слоган «Дивись ширше» /«Look beyond», який ліг в основу ідеї.

«Ми хотіли, щоб ідея та концепт кампанії були простими та однаково зрозумілими для 6-ти країн. І це стало для нас цікавим викликом — знайти унікальні спільні риси в розподілі гендерних ролей, аналізуючи різні суспільні уявлення», — розповіли в агенції.

Реалізація

Postmen Production створили 3 ролики, в яких вони зобразили популярні стереотипні сюжети, але з неочікуваного для глядачів боку. Чоловік, який, на перший погляд грає на гітарі, як виявляється миє підлогу, жінка, яка, мабуть, зачісує волосся перед дзеркалом, насправді вішає його на стіну, а механік, який очевидно, працює у своїй майстерні, насправді люблячий батько, що малює з донькою.

 video

А тут хлопець в навушниках грає на гітарі. Хоча, стоп, — це він так під музику миє підлогу.

 video

Цей чоловік, здається, щось лагодить — весь лоб замастив. Знову стереотип, це татусь просто малює фарбами зі своєю донечкою. Хіба не милота?

 video
Крім трьох відеороликів, у Postmen також розробили дизайн зовнішньої реклами зі слоганом «Дивись ширше» /«Look beyond» і теглайном «Домашні справи не мають статі»/ «Chores Have No Gender».

Зовнішня реклама

Також агенція забезпечує медійну підтримку кампанії на 6 країн та розробила для Instagram фанову маску. Вона рандомно видає користувачу домашній обов'язок. Все швидко, легко і ніяких сварок, хто буде прибирати.

Інста маска

Спробувати маску можна за посиланням.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода