Postmen розробив міжнародну кампанію проти гендерних стереотипів

Рекламна агенція Postmen розробила для UN Women міжнародну кампанію «Look beyond» проти гендерних стереотипів у розподілі домашньої роботи. Кампанія направлена на 6 країн: Україну, Грузію, Вірменію, Азербайджан, Білорусь та Молдову.

Комментарии 1107

Проблема

Пандемія COVID-19 та вимушена ізоляція вдома загострила проблему гендерних стереотипів щодо розподілу домашньої роботи. Зокрема те, що жінки — прибирають вдома, готують і доглядають за дітьми, а чоловіки — приносять додому гроші.

UN Women та UNFPA вирішили звернути увагу на цю проблему і звернулися до Postmen, щоб разом реалізувати просвітницьку кампанію.

Ідея

Postmen відштовхувався від того, що люди схильні не просто послуговуватися старими моделями сімейного побуту, а й проєктувати стереотипи на незнайомців. Але таке бачення вузьке й обмежене, бо помилково передбачає лише один «правильний» варіант. Варто лише відступити на крок, щоб побачити більше, і стане очевидно — домашні справи не варто ділити за гендером. Незалежно від того йдеться про жінку чи чоловіка, маму чи тата.

Звідси й з'явився слоган «Дивись ширше!» /«Look beyond!», який ліг в основу ідеї.

«Ми хотіли, щоб ідея та концепт кампанії були простими та однаково зрозумілими для 6-ти країн. І це стало для нас цікавим викликом — знайти унікальні спільні риси в розподілі гендерних ролей, аналізуючи різний менталітет», — розповіли в агенції.

Реалізація

Postmen Production створили 3 ролики, в яких використали популярні стереотипні сюжети, але показали їх ширше.

Зокрема, в цьому ролику дівчина милується перед дзеркалом. Але як тільки камера від'їхала далі, бачимо, що героїня ролику насправді вішає дзеркало на стіну.

 video

А тут хлопець в навушниках грає на гітарі. Хоча, стоп, — це він так під музику миє підлогу.

 video

Цей чоловік, здається, щось лагодить — весь лоб замастив. Знову стереотип, це татусь просто малює фарбами зі своєю донечкою. Хіба не милота?

 video

Крім відео, у Postmen розробили зовнішню рекламу зі слоганом «Дивись ширше!» /«Look beyond!» і теглайном «Домашні справи не мають статі»/ «Chores Have No Gender».

Зовнішня реклама

Також агенція забезпечує медійну підтримку кампанії на 6 країн та розробила для Instagram фанову маску. Вона рандомно видає користувачу домашній обов'язок. Все швидко, легко і ніяких сварок, хто буде прибирати.

Інста маска

Спробувати маску можна за посиланням.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода