Postmen та Укрпошта запустили лімітований тираж марок до ювілею Лесі Українки

Всього надруковано 150 поштових марок з унікальним дизайном

Комментарии 1289

Міністерство культури та інформаційної політики разом з Укрпоштою запустили лімітований тираж марок з нагоди 150 років від Дня народження Лесі Українки. Для дизайну марок використали розроблену агенцією Postmen ювілейну айдентику.

На марках Лариса Косач-Квітка постає в різних образах, що завдяки кольоровим рішенням підкреслює концептуальне бачення проєкту та розкриває багатогранність мисткині. Такий підхід дозволяє вийти за рамки «класичного» зображення мисткині та поєднати із сучасними тредами, близькими молодій аудиторії.  

Весь лімітований друк проведено в рамках проєкту Укрпошти «Власна марка».

Побачити більше образів Лесі Українки можна буде з 26 лютого до 8 березня в Українському домі, де проходитиме Мистецький проєкт «Леся Українка: 150 імен». 

Зазначимо, що 29 січня Президент України Володимир Зеленський підписав указ про відзначення 150-річчя від дня народження видатної української письменниці, громадської діячки Лесі Українки.

Протягом 2021 року під егідою Міністерства культури і інформаційної політики та Державного агентства України з питань мистецтв та мистецької освіти відбудеться серія заходів з нагоди 150-річного ювілею Лесі Українки. Детальна інформація про всі події буде з'являтися на офіційному сайті: 150imenlesi.org, а також регулярно оновлюватиметься. Відвідувачі можуть підписатися на новини про різні заходи.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода