У фіналі наші проєкти:
- Перша в світі Zero-waste art exhibition для мережі Епіцентр, категорія STRATEGY & TECHNIQUE Awareness.
- Перша в світі Zero-waste art exhibition для мережі Епіцентр, категорія STRATEGY & TECHNIQUE Awareness.
video
- Фандрейзингова кампанія Grains of Truth для Фонду Музея Голодомора у категоріях: DESIGN Brand identity, STRATEGY & TECHNIQUE Awareness, STRATEGY & TECHNIQUE Direct marketing.
AdForum започаткував премію PHNX у 2020 році під час пандемії, щоби підтримати галузь рекламної індустрії та святкувати щороку стійкість та незламність креативу.
Фінальні результати PHNX 2022 —16 червня.
Щасливі представляти Україну на світовому ринку реклами.
Віримо - після нашої перемоги відродимося, наче Фенікс з попелу!
За матеріалами пресрелізу
AdForum започаткував премію PHNX у 2020 році під час пандемії, щоби підтримати галузь рекламної індустрії та святкувати щороку стійкість та незламність креативу.
Фінальні результати PHNX 2022 —16 червня.
Щасливі представляти Україну на світовому ринку реклами.
Віримо - після нашої перемоги відродимося, наче Фенікс з попелу!
За матеріалами пресрелізу