Потенціал змін поведінки за допомогою соціальних мереж

Згідно з новими дослідженнями, троє з чотирьох людей з більшою ймовірністю будуть діяти так, щоб допомогти врятувати планету після перегляду контенту в соціальних мережах щодо сталого розвитку.

Коментарі 1214

Дослідження*, проведене групою Behavioral Insights на замовлення двох брендів Unilever (Dove та Hellmann's), показало, що соціальні мережі вважаються одним із найвпливовіших джерел інформації щодо сталого розвитку для споживача.

  • 78% людей сказали, що сьогодні найбільший вплив на їхній екологічний вибір мають впливові особи. 
  • Це значно випереджає телевізійні документальні фільми (48%), новинні статті (37%) чи урядові кампанії (лише 20%).
  • Вісім із 10 (83%) вважають, що TikTok та Instagram є хорошими місцями, де можна отримати поради щодо екологічного життя.

Бренди можуть використовувати та максимізувати силу впливових осіб соціальних мереж, щоб позитивно вплинути на поведінку споживачів.

  • Було протестовано два типи контенту – «прагматичний» і «оптимістичний» – і обидва були ефективними для спонукання людей прийняти сталу поведінку. 
  • Три чверті людей сказали, що вміст підвищує ймовірність того, що вони займуться екологічною поведінкою, зокрема збереження та повторне використання пластику, купівля товарів багаторазового використання, а також заморожування та повторне використання залишків. 
  • Що стосується фактичної зміни поведінки, люди цінували як факти, так і практичні поради. З тих, хто дивився «прагматичний» контент, 69% продовжили спробувати щось нове, щоб зменшити кількість пластикових або харчових відходів, а 61% тих, хто дивився «оптимістичний» контент, повідомили про дії.
  • 77% підтримали креаторів, які заохочують свою аудиторію до екологічної поведінки; 72% підтримали їх продаж продуктів або послуг, орієнтованих на сталий розвиток.
  • 76% заохотили діяти після перегляду контенту Dove про повторне використання пластику, а 82% після перегляду контенту Hellmann про зменшення харчових відходів.

 *Змодельована соціальна платформа показувала людям різні стилі контенту, враховуючи будь-яку зміну поведінки 6000 споживачів у Великобританії, США та Канаді.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода