Головна ідея рекламної кампанії - показати силу єднання українців в боротьбі з ворогом. Показати наскільки сильним залишається бажання гнати рашистів з української землі, що на допомогу приходять усі істоти, навіть, міфічні.
У першому відеоролику перед глядачем постають різноманітні герої українського фольклору: відьма, лісовик, богатир, чугайстер та русалка польова.
Головною героїнею рекламної кампанії стала відьма. Чари чаклунки допомагають завдати максимального болю загарбникам. Вона зібрала навколо себе всіх істот свого світу задля об’єднання сил у боротьбі з рашистами.
Образи персонажів створила українська художниця по костюмам, дизайнерка та стилістка Леся Патока: “Ми з бренд командою Cosmolot багато досліджували етнографію кожного створіння українського фольклору. Адже стилістично передати риси характеру можна, глибоко занурившись не тільки в тему, а й поведінку істоти. Наші герої не просто з’являються на екрані, кожен своєю дією наближає перемогу українців. Богатир топить рашистів у Дніпрі, лісовик загострює патики в лісах, мавка, мара та відьма насилають на ворога поранення, а чугайстер смажить рашистів на вогні”.
На екрані з’явиться і вже знайомий всім Чорт.
“Чорт першим відкрив ворота до пекла для ворога. — коментує Head of Brand Cosmolot Растіслав Ріго. — Тим самим закликав усіх мешканців його всесвіту допомогти українцям боротися з ворогом. Дивлячись на таку єдність міфологічних створінь, ми транслюємо настрій соборності всього українського народу. Бачимо, як вся нація може об’єднатися навколо єдиної мети — Перемоги”.
Кампанія “Сильні духом” ідейно та сюжетно продовжує попередню кампанію Cosmolot “Рашистам пекло”. Міфічний міні-серіал буде транслюватися на ТВ, радіо та в Інтернеті.
Рашисти влипли по самі вуха, бо не перемогти їм Сильних Духом!
За матеріалами пресрелізу