“Потрібно більше сапортів”: SupportYourApp розповіли, яких спеціалістів чекають в команду

Міжнародна Support-as-a-Service компанія SupportYourApp, що надає послуги технічної та клієнтської підтримки зростаючим стартапам й ІТ-компаніям по всьому світу, опублікувала ролик із закликом долучатись до їх команди сапортів.

Коментарі 1005

До зйомок ролика долучились спеціалісти компанії, що кожного дня надають сапорт додаткам, іграм та IT-сервісам.

 video

Метою ролику є не тільки закликати нових спеціалістів в команду, а й спростувати стереотипні уявлення про сапорт, як про роботу в кол-центрі з вузькими кабінками та сотнею “холодних” дзвінків. Ідея та концепт базується на головному меседжі компанії “Ми всі — сапорти” та розповідає про особливості їх роботи, навички та щоденні виклики. Що у світі розвинених технологій та онлайн-сервісів користувачам все ще необхідна допомога з боку реальних людей та професіоналів.

“Як компанія, що вже понад 12 років надає послуги сапорту для бізнесів, ми впевнені в тому, що для спеціалістів важливо мати як hard, так і soft skills. Особливо це стосується людей, зайнятих в цій сфері. Адже іноді навіть маленька дрібничка може заспокоїти, переконати та допомогти людям у розв'язанні їх питань. І таким чином формує новий клієнтський досвід від користування сервісом, послугою чи програмою” – розповідає Дар’я Лещенко, керуюча партнерка SupportYourApp.

Над створенням ролика працювала українська креативна агенція Mich у кооперації зі швейцарським режисером Марком Вілкінсом і студією 23/32 Films. Раніше креативна команда працювала над створенням відеоманіфесту для компанії.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода