Повір у казку разом з Kinder

Напередодні Різдвяних свят бренд Kinder вирішив реалізувати небувалий проєкт, покликаний змінити ситуацію, а саме — повернути дорослим та дітям віру в диво.

Комментарии 1639

Ідея полягала в створенні особистого привітання своєї дитини зі святами записане на відео не ким іншим як самим Святим Миколаєм.

Завдання

Команда CF.Digital відповідала за IT-складову комплексного проєкту, за розробку сайту та створення персоналізованого відео вітання. Проєкт передбачав розроблення механіки взаємодії з користувачами на сайті, оброблення вхідних даних і створення та відправку на вказану адресу персоналізованого відеопривітання для дитини.

Загальну ідею та комплексну реалізацію забезпечило агентство повного циклу Mediahead. Перелік робіт передбачав розробку механіки, розробку сценарію та зйомки всіх фрагментів відео, логіку створення персоналізованого привітання для дитини від імені Святого Миколая, та доставку святкового привітання до щасливих батьків у вигляді посилання через смс або у месенджер.

Реалізація

Аби батьки могли залишити заявку на привітання, було створено веб-сайт, на якому відвідувачі проходили декілька простих етапів. На кожному з них дорослим пропонувалось обрати один із запропонованих варіантів відповідей щодо особливостей їхньої дитини, як-от: найбільші успіхи та досягнення малюка, мрії та прагнення, улюблені солодощі ТМ Kinder, які дитина отримає під ялинку в якості подарунка. Також батьки могли завантажити фото малечі та обрати форму звернення до дитини (звичайну чи зменшувальну), наприклад, «Андрій» чи «Андрійко».

Результати на кожному з кроків передавались у систему у вигляді унікального ідентифікатора, який відповідав за додавання у відеопривітання відповідного аудіо- та відеофрагменту.

Усі аудіо- та відеофрагменти попередньо проходили конвертацію системою задля уніфікації їхніх параметрів, таких як бітрейт та роздільна здатність. Це дозволило шляхом запуску мануально написаного скрипта компілювати з різних за походженням фрагментів (доріжки з постпродакшену, доріжки зі студії звукозапису та фонова музика) одне суцільне відео з привітанням.

Для авторизації на сайті була використана система аутентифікації користувачів за номером телефону, що дало можливість надсилати готове привітання батькам через один з обраних варіантів (SMS, чат-бот у Viber або Telegram).

Щодо технологій веб-розробки, варто відзначити, що для front-end робіт команда використовувала фреймворк Livewire, розроблений для створення динамічних інтерфейсів. Це дозволило забезпечити перемикання між кроками на сайті без перезавантаження сторінок. В контексті back-end розробки працювали з одним із найпопулярніших на сьогодні фреймворків — Laravel.

Результат

  1. За допомогою розробленого  веб-сайту для ТМ Kinder за період акції (10.12.20 — 15.01.20) було згенеровано 75 984 відео з привітаннями для дітей.
  2. Сайт витримав пікові навантаження напередодні Дня Святого Миколая та Нового Року — майже 1 000 одномоментних запитів на створення відео. Пік відвідуваності спостерігався 31 грудня, коли на сайті одночасно знаходились 1747 користувачів.
  3. Навіть під час найбільших навантажень час на компілювання одного відео системою не перевищував 8 секунд.

Але найважливішим досягненням  стало те, що в казку дійсно повірили. І навіть 13-річні восьмикласники здивовано ділилися один з одним посиланнями на привітання і дивувались, як це Святий Миколай знає їхні імена та бажання. А дехто з дорослих скористався можливістю замовити і для себе чарівне привітання на Новий Рік та поласувати улюбленими з дитинства солодощами ТМ Kinder :)

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода