Команда комунікаційного діджитал-агентства New Strategies Group підтримала наявне позиціювання Bolgrad і зробила лонч бренду в Instagram теж нестандартним.
У пошуках рішень для спільнот Bolgrad
Щоб виділитися на тлі конкурентів в Instagram, перш за все необхідно вивчити їхні спільноти, взяти найкраще, посилити слабкі сторони й залучити на своїх сторінках. Аналіз суперників Bolgrad приніс наступні результати:
- Всі бренди категорії воліють спілкуватися з аудиторією на території розваг й фану, орієнтуючись на молоду аудиторію.
- Не приділяють достатньо уваги єдиному візуальному стилю і часто постять дизайни з неякісними фото.
- Більшість брендів ігнорують роботу зі сторіс та ситуативами.
Команда проєкту взяла це до уваги й запропонували Bolgrad наступне:
- Виділити більший бюджет на просування постів в Instagram.
- Розробити унікальний, яскравий візуальний стиль.
- Активно залучати аудиторію до спільнот за допомогою сторіс й конкурсів.
І авжеж, продовжувати спілкуватися з аудиторією у нестандартній манері Bolgrad, підтримуючи основне комунікаційне повідомлення бренду – «Створюємо вино, а не правила».
Концепція спільнот
Концепцію спільноти побудували навколо зустрічного гасла «Підніми градус життя». Адже українці купують Bolgrad, коли хочуть відсвяткувати якусь подію. І якщо у когось з друзів справи кепські, вина бренду піднімуть настрій і допоможуть прожити час яскраво й весело, залишивши добрі спогади у серці.
Щоб передати настрій бренду у спільноті, команда проєкту розробила 5 рубрик:
«Підвищуй градус життя», в цій рубриці у жартівливій манері розповідається, як вино допомагає насолоджуватися стосунками, весело проводити час і відкривати щось нове в цьому світі.
«Твоє вино – твоє бажання» – рубрика, яка говорить сама за себе. В ній бренд виступає проти правил і показує, як добре залишатися собою і пити вино Bolgrad як завгодно і де завгодно.
«Bolgrad – це…» рубрика, в якій висвітлюються фанові ситуації споживання продукції бренду, і в них аудиторія нерідко впізнає себе, а сама продукція допомагає споживачам вийти переможцями з будь-якої історії.
«Тост» – рубрика з ситуативними постами, в якій зазвичай підіймаються келихи вина або коньяку за те, що все буде добре, які б новини не принесли нам сусіди, ТБ або інтернет.
#Неправила – рубрика, в якій скасовуються звичні правила, адже порушувати їх іноді потрібно й навіть корисно. А ще даються гумористичні поради щодо техніки безпеки винопиття.
А щоб градус життя тримався на рівні, кожної суботи в спільноті публікується сторі, що налаштовує аудиторію на грайливий лад і знайомить з продукцією.
Візуальний стиль
Візуальна частина контенту спільнот підтримала гумористичний й дружній тон оф войс комунікації й наповнила сторінку яскравими, іноді провокативними дизайнами, які органічно вписалися у концепцію бренду в соцмережі.
Щоб створити такий дизайн, продакшн-команда New Strategies Group вивчила усі тренди та підходи до знімання продуктів у пляшках, тому у фірмовому стилі сторінок Bolgrad з'явилися:
Патерни й графічні домальовування, які дали можливість створювати різні ситуативні віжуали та краще розкривати тему кожної публікації.
Яскравий колір, який створив єдиний візуальний стиль спільноти, що запам'ятався аудиторії та став асоціюватися з брендом.
Незвичайні композиції та колажі, що дозволили обігрувати будь-який сюжет у дизайні, доповнюючи тексти постів.
Такий підхід створив по-справжньому унікальну спільноту зі своєю мовою, стилем й правилами, яка вигідно відрізняється від сторінок інших винних брендів.
Просування й результат
У просуванні спільноти в Instagram команда New Strategies Group слідували наступної тактики:
Ставили на промо всі пости без винятку, щоб підтримувати постійну активність у спільнотах та збільшити органічне охоплення аудиторії. А також робили ставку на охоплення, щоб знизити ціну на контакт з контентом і посилити знання про бренд серед аудиторії.
За три місяці спільнота Bolgrad в Instagram охопила й залучила понад 729 тис. і 107 тис. українців відповідно.
А це означає, що лонч бренду в соцмережі проходить успішно.
За матеріалами прес-релізу