Пожвавлення в out of home: рівень мобільності українців зростає

Позитивні новини для тих, кому потрібно продовжувати маркетингову комунікацію поза домом: будувати впізнаваність бренду, генерувати трафік в онлайн- та офлайн-магазини, розповідати про можливість доставки тощо.

Комментарии 1267

Дедалі більше українців все частіше виходять з домівок. Підвищення рівня мобільності помітно неозброєним оком і про це прямо чи опосередковано свідчать дані з різноманітних джерел інформації.

Ми в PRIME Group уважно стежимо за звітами по трафіку в Києві, що їх публікує транспортна консалтингова компанія «A+C Україна», яка в свою чергу аналізує дані TomTom. Вже багато днів поспіль спостерігається зростання середньодобової затримки трафіку в столиці. Так, почасти це пояснюється ремонтами доріг, але, впевнені, що в більшій мірі — це зростання кількості поїздок.

Наприклад, 4 травня рівень закоркованості київських доріг, за даними TomTom, становив 49%, що на 2 відсотки більше, ніж цього ж дня минулоріч.

Далі. Інструмент Mobility Trends Reports компанії Apple демонструє обережну тенденцію до збільшення як транспортних, так і пішохідних потоків в цілому по Україні.

Тож варто «здійматися з холду» коригувати відстроковані out of home кампанії та планувати нові.

До речі, самостійно спланувати out of home кампанію ви зможете за допомогою платформи для онлайн-планування зовнішньої реклами outhub.online.

Одначе зважайте, що попри те, що розмір аудиторії поступово відновлюється, пішоходи ще деякий час рухатимуться переважно всередині районів. Водії та їх пасажири — а зараз це найактивніша частина населення — як всередині районів, так і між ними.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie