Позиція АЗРУ по мораторію на розміщення зовнішньої реклами у Києві

Поява мораторію на розміщення зовнішньої реклами у Києві може стати поштовхом наближення вулиць столиці до вигляду європейського міста.

Комментарии 1765

13 березня на сайті КМДА було оприлюднино проект рішення Київської міської ради «Про встановлення мораторію на розміщення зовнішньої реклами в місті Києві».

Проектом передбачається встановлення мораторію на прийом заяв та видачу дозволів на розміщення зовнішньої реклами, окрім таких видів рекламних засобів: тумби, об'ємно-просторові конструкції, що стоять окремо, прапори, прапорці, що використовуються як рекламоносії, рекламні вивіски на будинку (будівлі), споруді, графічні (лазерні) проекційні установки, об’ємно-просторові (голографічні) проекційні установки, кронштейни на фасаді будинку (будівлі), споруди, конструкції, що трансформуються, кронштейни на опорі освітлення (контактної мережі), холдери та пневмостенди, повітряні кулі, які використовуються як рекламоносії.

Асоціація зовнішньої реклами України підтримує владу у необхідності введення мораторію. Саме Асоціація не один раз виступала ініціатором ухвалення аналогічного непростого та непопулярного рішення, розуміючи, що тільки мораторієм можна зупинити щоденне зростання кількості нових конструкцій. Проте оприлюднений текст проекту, на нашу думку, має суттєві недоопрацювання, які можуть звести нанівець усі зусилля з реформування галузі.

Зокрема, по пунктах:

- необхідно ввести мораторій на всі без виключення рекламні конструкції – це створить рівні умови для всіх операторів ринку;

- необхідно ввести мораторій також на внесення змін до констуктиву наземних рекламних засобів, спрямованих на збільшення формату цих засобів – це унеможливить маніпуляції з конструкціями зовнішньої реклами;

- необхідно ввести чіткий термін дії заборони, термін мораторію, на нашу думку, повинен бути 5 років – за цей період влада повинна здійснити низку заходів з упорядковування ринку зовнішньої реклами в цілому: внести зміни до Порядку та Концепції розміщення зовнішньої реклами, провести повну інвентаризацію та оприлюднити її результати, створити відкриту електронну базу даних, розробити схеми розміщення рекламних конструкцій, демонтувати незаконно розміщенні конструкції.

Вищеперераховані заходи упорядкування необхідно зазначити в тексті рішення як зобов’язання влади з чіткими строками їх виконання.


За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода