Пріоритети маркетологів щодо розподілу бюджетів на наступний рік

Міжнародна агенція маркетингових досліджень Kantar опублікувало дослідження Media Reactions, в рамках якого було вивчено пріоритети маркетологів щодо розподілу бюджетів на наступний рік.

Коментарі 1685
Як повідомляє Marketing Chants, лідером опитування виявилось онлайн-відео – 66% маркетологів планують збільшувати бюджет у 2023 році на виробництво відеоконтенту. Значно зростатимуть витрати також на формат Stories у соціальних мережах, потокове відео (відеостріми) та маркетинг у метавсесвітах. 

Напрямок e-commerce в дослідження виділено окремим пунктом. Згідно з даними аналітиків, бюджети на електронну комерцію зростуть у більше, ніж половини світових маркетологів (59%). Такий же рівень витрат очікує галузь інфлюінсер-маркетингу: все частіше компанії роблять ставку на співпрацю із лідерами думок. Цей напрямок випереджає навіть просування контенту в новинній стрічці соцмереж за допомогою таргетованої реклами (56%). 

Для більш традиційних медіа прогнози скромніші. З восьмого по десяте місце в пріоритетах маркетингових стратегій компаній посідають телевізійна реклама (53%), інтеграції в мобільних іграх (52%) та підкасти (46%). В увазі маркетологів їм значно поступаються музичні стрімінгові платформи, різноманітні цифрові дисплеї, спонсорство на заходах, продакт-плейсмент та борди. Вкладання в офлайн-рекламу все менше цікавить світові компанії, які віддають пріоритети цифровим каналам взаємодії з цільовими аудиторіями – таких респондентів виявилося не більше ніж 30% .
В опитуванні взяли участь понад тисячу фахівців з усього світу
В опитуванні взяли участь понад тисячу фахівців з усього світу
В абсолютному занепаді знаходиться реклама на радіо (-3%), в кіно (-14%), журналах (-45%) і газетах (-46%) – ентузіазму витрачати бюджети на ці формати опитані маркетологи не мають і планують їх значно скорочувати. 

Цікаво, що Kantar також опитав понад 18 000 споживачів у всьому світі, щоб дізнатися, яким каналам отримання рекламної інформації вони довіряють найбільше. Незважаючи на прихильність маркетологів до цифрових форматів, традиційні засоби масової інформації все ще мають найвищу ефективність серед споживачів. Перші місця для них посідають спонсоровані заходи, реклама в журналах і прояви в кіно. У той же час Amazon очолив медіабренди, яким споживачі найбільше довіряють, витіснивши минулорічного лідера TikTok. Щодо маркетологів, то вони, зі свого боку, поставили Instagram на перше місце, за ним йдуть Google і YouTube, а TikTok посів четверте місце. 

За матеріалами https://rau.ua/
Обговорити з іншими читачами:
Погода