Правильне резюме контент-маркетолога: як писати і що у першу чергу цікавить роботодавців

Яким би відповідальним, чесним та ефективним співробітником ви не були, для того, щоб показати ці якості, для початку треба знайти роботу. Часта ситуація, коли власник бізнесу або керівник хоче створити свою команду із людей, які мають достатньо знань і навичок у вузькій галузі. Тому він виявляє компетентних претендентів ще на етапі розгляду резюме і потрібно здогадатись, що саме вказати у цьому документі.

Комментарии 2775

То як має виглядати CV, на яке варто витратити свій час? Про це — нижче.

Правильне резюме — запорука успіху

«Зустрічають по одягу, а проводжають по розуму». Це ж стосується і резюме. Роботодавець, який переглядає відгуки на вакансію, затримає свою увагу тільки на правильно і красиво оформлених CV.

У цьому матеріалі хотілось би згадати про безкоштовний онлайн-конструктор SweetCV, який допоможе створити якісне резюме швидко та без зайвого клопоту.

Софт структурує інформацію так, щоб вона подавалась стисло і візуально цікаво. CV створюється з використанням піктограм і кольорів, блоки розставляються в правильній послідовності. Якщо ви перед відгуком на кожну вакансію вивчите корпоративні кольори фірми і будете використовувати саме їх, роботодавець одразу зрозуміє серйозність ваших намірів і велике бажання співпрацювати.

Але варто пам'ятати, що «гарна обгортка» далеко не завжди є показником реальної компетентності фахівця. Тому будьте готові підтвердити вказані у документі навички уже на співбесіді.

Структура правильного Curriculum vitae

Щоб не витрачати часу, спробуйте суб’єктивно оцінити структуру свого резюме. Адже роботодавець уже на цьому етапі відсіює частину відгуків.

Гарне Curriculum vitae має містити блоки, розташовані в такій послідовності:

  1. П. І. Б (повністю) і контакти для зв'язку (телефон, e-mail, посилання на сторінки в соціальних мережах), місто і країна проживання (не обов'язково). Далі повинна бути вказана бажана посада або мета пошуку роботи. Це можуть бути: консультант з маркетингу, асистент інтернет-маркетолога, контент-маркетолог, провідний контент-маркетолог, керівник відділу маркетингу.
  2. Фотографія. Повинна бути в офіційно-діловому стилі — не в сонцезахисних окулярах або на природі. Така людина потенційно здатна ігнорувати вимоги корпоративної культури компанії.
  3. Розділ «Про себе». Тут повинні бути коротко вказані ключові навички та чому вакансія цікава саме вам.
  4. Освіта. Інформація вказується у зворотному хронологічному порядку. Додатковим плюсом буде, якщо у ваша освіта — маркетолог. Обов’язково зазначайте: назву ВНЗ, факультет, спеціальність і роки навчання.
  5. Досвід роботи. Найбільш значимий блок для майбутнього роботодавця. У зворотному хронологічному порядку подаються: повна назва компанії, період роботи (від і до), посада і ключові обов'язки. Іноді можна вказати контакти особи з попередньої компанії для підтвердження досвіду і рекомендацій від роботодавця.
  6. Досягнення. У цьому блоці розпишіть свої заслуги на попередніх місцях роботи. Можна згадувати про участь у конференціях або майстер-класах.
  7. Додаткова інформація. Розбивається по блоках:
  • знання мов (рівень володіння російською, англійською, українською або іншими);
  • хобі (повинні бути пов'язані з посадою). Якщо кандидат в поле «хобі» вказує риболовлю чи гру в футбол, роботодавець може навіть не дочитати резюме;
  • наявність водійського посвідчення — перевага, особливо якщо посада передбачає поїздки;
  • курси і сертифікати — назви пройдених тренінгів та отримані нагороди.

Як правило, гарне резюме займає одну-дві сторінки А4. Завдяки наявності блоків і структуруванню інформації його буде легко читати.

Які навички контент-маркетолога цікаві роботодавцям?

Навички майбутнього контент-маркетолога мають залежати від бажаної посади. Наприклад, помічником маркетолога можна стати, навіть надіславши резюме без досвіду роботи.

Для більш високооплачуваної посади потрібно:

  1. Мати навички копірайтингу і редактури. Це не означає, що вам доведеться писати, перевіряти і редагувати все особисто, але якщо ви не навчитесь відрізняти якісний текст від посереднього, просто не зможете робити свою роботу. Щоб ставити правильні завдання стосовно контенту, вам треба розуміти, яка інформація буде актуальною, як скоригувати роботу копірайтерів і редакторів, як оцінювати зовнішніх авторів.
  2. Уміти працювати з інструментами аналітики. В ідеалі, цей пункт варто ставити першим у списку скілів, тому що контент-маркетолога від копірайтера в першу чергу відрізняє вміння використовувати аналітику і керуватись нею під час прийняття рішень. Вивчайте все: для початку — Google Analytics і Яндекс.Метрику, потім візьміться за спеціалізовані сервіси для редакцій: Медіатор, .io analytics, Content Insights, Parse.ly, Chartbeat.
  3. Розуміти принципи SEO-просування. SEO — це ще одна сфера, яку потрібно вивчити детально.
  4. Мати базові знання HTML і CSS, навички роботи з конструкторами сторінок та інструментами оптимізації. Контент-маркетолог повинен розуміти, як створювати веб-сторінки і працювати з ними. Для цього необхідно вивчити основи HTML і CSS. Навчіться працювати з конструкторами на зразок Tilda та інструментами для A/B-тестування посадочних сторінок (для початку Optimizely і Unbounce).
  5. Знайомитись із системами управління контентом. CMS або «адмінка» — це серце будь-якого сайту. І контент-маркетолог повинен знати і вміти з нею працювати навіть із закритими очима. Компанії зазвичай використовують один з варіантів: самописну адмінку, платформну (WordPress, Drupal, 1C-Бітрикс, ePublishing) або Verstka, Setka. Вам треба розібратися, які особливості має кожна з них. Ідеально, якщо у вас уже буде досвід роботи з реальною CMS, наприклад, WordPress.

Також потрібно розуміти принципи дистрибуції контенту, мати достатньо комунікативних навичок та вміти проводити самопрезентацію, не боятись делегувати повноваження та організувати робочий процес.

Чи відправляти супровідний лист?

Додатковий плюс для кандидата — наявність супровідного листа. У ньому можете вказати усі навички, необхідні для роботи саме в цій компанії. Роботодавець помітить, наскільки ви ознайомились із вимогами вакансії, корпоративним сайтом та інформацією про фірму. Це говорить про те, що у вас дійсно є бажання працювати на цьому підприємстві і ви не просто робите автоматичні відгуки, перебуваючи в постійному пошуку.

Як правило, в супровідному листі потрібно вказати: кейси та досягнення в проектах, свої навички і контакти. Складається документ в офіційно-діловому стилі.

Якщо ж супровідний лист написано довільно, без поваги до читачів, роботодавець не буде витрачати свій час на подальший розгляд резюме.

Коротко про головне

Тезисно виділимо головне, на що потрібно звертати увагу при написанні резюме від контент-маркетологів:

  1. гарно оформити CV;
  2. перевірити структуру резюме;
  3. вивчити навички контент-маркетолога і виділити з них саме ваші;
  4. з'ясувати, якими навичками ви володієте найкраще та зазначити їх;
  5. вказати контакти з попереднього місця роботи, щоб роботодавець зміг перевірити інформацію на достовірність;
  6. проаналізувати, чи будете ви з таким резюме цікаві роботодавцю як контент-маркетолог.

Комплексно аналізуючи інформацію, грамотно її вказуючи, можна виключити всі помилки в резюме та максимально швидко знайти роботу.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie