Право на враження. McCann Kyiv представив нову айдентику «Доступного кіно»

Креативна агенція створила логотип і дизайн сайту ініціативи, що створює доступні формати фільмів для людей з порушеннями зору або слуху.

Комментарии 943

Розмови про рівні права людей з інвалідністю зазвичай обмежуються пандусами і громадським транспортом. А як щодо права на рівні емоції та враження? 

Громадська організація @Fight for Rights / Боротьба за права створила агенцію «Доступне кіно», щоб люди з порушеннями зору або слуху могли повноцінно дивитися фільми. Команда створює звукоописи кіно й розгорнуті субтитри до кіно, якими можна скористатися в мобільних додатках Earcatch і Subcatch.

Рекламна агенція McCann Kyiv долучилася до проєкту й оновила айдентику та дизайн сайту «Доступного кіно».

За основу логотипа взяли значок свайпа, який буквально вмикає фільми в мобільних додатках і символічно відкриває людям з інвалідністю доступ до яскравих емоцій і вражень. 

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода