Представлено новий Range Rover

Прем’єра повністю електричного Range Rover відбудеться у 2024 році

Комментарии 1787

Land Rover презентував новий Range Rover — оригінальний розкішний позашляховик, який поєднує безтурботний комфорт із функціональністю. Вже 50 років авто слугує взірцем найпотужніших автомобілів, здатних долати будь-які перешкоди. І вже незабаром, у 2024 році, автовиробник представить повністю електричний Range Rover.

Новий Range Rover демонструє сучасну розкіш, пропонуючи більше можливостей для персоналізації завдяки лінійці електрифікованих силових агрегатів. Додатково майбутні власники зможуть обрати 4-, 5- або 7-місну конструкцію кузова на стандартній або довгій колісній базі.

Тьєррі Боллоре, генеральний директор Jaguar Land Rover, зазначив: «Новий Range Rover — чудове втілення нашого бачення щодо створення найбажаніших у світі преміальних автомобілів для найвибагливіших клієнтів. Він пише наступну главу в унікальній історії інновацій, яка була відмінною рисою Range Rover понад 50 років».

Новий позашляховик представлений у версіях SE, HSE та Autobiography. Версія First Edition буде доступна упродовж першого року випуску, базуватиметься на версії Autobiography і матиме унікальні технічні характеристики. Виключно ця версія доступна в оздобленні Sunset Gold Satin та у п’яти кольорах екстер’єру на вибір. Конструкції кузова як зі стандартною (SWB), так і з довгою колісною базою (LWB) доступні з 5 сидіннями, водночас LWB доступна з 3-ім рядом сидінь для 7 пасажирів у салоні.

Новий Range Rover SV — це довершена інтерпретація розкоші та персоналізації Range Rover від експертів відділу створення персоналізованих авто (SVO). Серія SV доступна як у конструкції кузова SWB, так і в LWB, з ексклюзивними функціями, як-от теми дизайну SV Serenity і SV Intrepid, а також чотиримісною конфігурацією SV Signature Suite.

Вражаюча новизна

Розкішний позашляховик п’ятого покоління виводить модерністську філософію дизайну Land Rover на новий рівень. Сучасна інтерпретація його брендового профілю призвела до створення неймовірного дизайнерського рішення. Авто продовжує слугувати взірцем, додаючи вражаючої новизни та естетичної витонченості до лінійки Land Rover.

Новий Range Rover вирізняється трьома лініями, які простежується крізь покоління: похила лінія даху, горизонтальна лінія посередині кузова і висхідна лінія порогу. Ці брендові риси поєднуються з характерно коротким переднім звисом і виразною новою обтічною задньою частиною. А зручні задні відкидні двері багажного відділення створюють елегантний профіль Range Rover.

Увага Land Rover до деталей підкреслюється неперервною горизонтальною лінією, коли заокруглений край дверей поєднується зі склом у простому обтічному оздобленні завдяки прихованій рамці. Технологічна інноваційність дизайну — це також розміщення скла урівень з поверхнею кузова, приховане до моменту освітлення, і точна деталізація для враження, ніби авто виготовлено з цільного матеріалу.

Добре продумані поверхні забезпечують обтічний і сучасний зовнішній вигляд, а також сприяють коефіцієнту аеродинамічного опору 0,30 — одному з найефективніших у світі.

Палітра кольорів екстер’єру підкреслює елегантні пропорції та обтічні поверхні нового Range Rover, а варіанти інтер’єру є більш екологічними і прогресивними. Для клієнтів доступно більше варіантів оздоблення, а серед матеріалів також представлений інноваційний текстиль Ultrafabrics™ від Kvadrat™ — провідного європейського виробника текстилю преміум-класу. Використання Ultrafabrics™ — це створення новаторського і водночас легшого матеріалу, що передбачає виділення лише чверті об’єму CO2, у порівнянні зі звичайною шкірою.

Незрівнянна довершеність

Новий Range Rover робить кожну подорож довершеною завдяки сучасним технологіям та розкоші 21-го століття. І пасажири, і водій почуватимуться чудово навіть після тривалої дороги — зокрема завдяки усуненню небажаних шумів та вібрацій під час поїздки.

Нік Коллінз, виконавчий директор автомобільних програм Jaguar Land Rover, відмітив, що новий Range Rover забезпечує максимальний комфорт . Це досягається завдяки: превентивній підвісці, яка готує автомобіль до майбутніх поворотів, шумоізоляції із новими динаміками у підголівниках, а також технології очищення повітря.

Система активної шумоізоляції третього покоління8 відстежує вібрації коліс, шум шин і звуки двигуна, що передаються у салон, і генерує сигнал заглушення, який відтворюється через 35 динаміків системи. Вона використовує акустичну систему Meridian Signature потужністю 1600 Вт. У цей же час додаткові динаміки потужністю 20 Вт і діаметром 60 мм у 4 основних підголівниках забезпечують індивідуальні зони тиші, аналогічні ефекту під час використання якісних навушників. Інноваційна технологія динаміків, передбачена архітектурою кузова MLA-Flex, забезпечує непорушний спокій у салоні.

Новий Range Rover — це ще й новий рівень гарного самопочуття у подорожі. Система очищення повітря у салоні Cabin Air Purification Pro3 із технологією подвійної іонізації повітря nanoeTM X зменшує кількість алергенів та патогенів. А це — значне зменшення запахів та вірусів у салоні. Також є функція керування рівнем CO2 і система фільтрації повітря у салоні PM2.5. Науково доведено, що найсучасніша технологія іонізації повітря nanoeTM X значно знижує вміст вірусів та бактерій, включно з вірусом SARS-CoV-23. Інноваційна технологія діє у повітрі, тому частинкам не потрібно проходити через фільтр, щоб нейтралізуватися. Другий пристрій іонізації повітря nanoeTM X, який встановлено для пасажирів 2-го ряду, оптимізує свою ефективність відповідно.

У 1992 році Range Rover став першим розкішним позашляховиком, оснащеним пневмопідвіскою з електронним керуванням. Новий Range Rover продовжує цей новаторський підхід із системою активної стабілізації Dynamic Response Pro та превентивною підвіскою. Вона використовує навігаційні дані eHorizon для моніторингу дороги попереду і своєчасного налаштування підвіски.

Інтелектуальна технологія також працює у поєднанні з адаптивним круїз-контролем із системою дотримання смуги, щоб згладити рухи кузова під час різкої зміни швидкості. Повністю незалежна підвіска, для плавності ходу, оснащена першим в історії Land Rover 5-ланковим заднім мостом. Він ефективніше ізолює салон від дефектів дорожнього покриття, використовуючи вдосконалені пневматичні пружини.

Новий Range Rover також є першим Land Rover, оснащеним дверима з електроприводом5 із вбудованими функціями виявлення небезпеки й захисту від защемлення. Вони забезпечують м’якше закривання дверей із дотяжкою. Усі четверо пасажирських дверей оснащені електроприводом, яким можна керувати з екрана Pivi Pro. Удосконалене виявлення небезпеки означає, що двері можуть автоматично призупинятися, поки не звільниться простір для їх відчинення. Відкидні двері багажника складаються із двох частин та завжди були особливою рисою Range Rover з 1970 року. Їх оновили у 2021 році, інтегрувавши сучасні технології для більшої універсальності.

Нова підлога багажного відділення зі змінюваною конфігурацією захищає багаж і підвищує рівень зручності. Продуману панель підлоги можна підняти вперед по ширині вантажної зони посередині, утворюючи перегородку для розміщення невеликих предметів для зручності розвантаження. Вона також може відкидатись назад уздовж свого переднього краю, щоб слугувати спинкою, якщо нижні задні двері стають сидінням під час відпочинку на відкритому повітрі. Із новим пакетом функцій та аксесуарів Tailgate Event6 ідея трансформування підлоги багажного відділення у спинку сидіння набуває надзвичайно практичного значення. До пакету належать: додаткове освітлення, звукові функції та спеціально пристосовані подушки, щоб створити ідеальне місце для відпочинку на природі.

5-місні моделі дебютують з новою автоматично складною шторкою у багажному відділенні. Жорстка шторка засувається під час відкриття верхньої частини задніх відкидних дверей. Це надає вільний доступ до вантажної зони, без необхідності відкриття нижньої частини дверей.

Постійний розвиток технологій

Новий Range Rover підтримує свою історію інновацій завдяки технологіям для підвищення комфорту, ефективності та безпеки. Нова архітектура електричного автомобіля Land Rover (EVA 2.0) — це віддалене оновлення програмного забезпечення (SOTA) для 70+ електронних модулів. Тому новий Range Rover буде постійно вдосконалюватися та оновлюватися з часом.

Нова модель докорінно змінює користування вбудованими функціями завдяки інтегрованому асистенту Amazon Alexa2. Використання інтуїтивно зрозумілих голосових команд виходить за рамки інтерфейсів із сенсорним дисплеєм або кнопками, допомагаючи знизити когнітивне навантаження і створюючи відчуття комфорту.

Можливості Alexa дозволяють водію керувати усім: від улюблених функцій інформаційно-розважальної системи до навігації або телефонних контактів. І все це — не відриваючи рук від керма і не відводячи погляду від дороги. Із Alexa можна переглядати новини, погоду та будь-які заплановані зустрічі за допомогою простих голосових команд. Система може навіть вмикати світло у власника вдома і підключатися до інших пристроїв із підтримкою Alexa.

Alexa працює разом із бездротовою системою Apple CarPlay® та бездротовим застосунком Android Auto™, її можна запустити голосовою командою «Alexa» або натисканням кнопки Alexa на центральному сенсорному дисплеї9. Для роботи системи не потрібен жоден телефон або зовнішній пристрій — лише дані облікового запису Amazon клієнта і підключення до Інтернету. Серед інших сучасних технологічних рішень — бездротове заряджання смартфонів, сумісних із Qi (стандарт, розроблений для бездротової, індуктивної передачі енергії).

Нік Роджерс, виконавчий директор із розробки автомобілів Jaguar Land Rover, відзначив, що обов’язком інженера є прагнення зробити життя людей кращим. І саме із цією думкою створювався новий Range Rover.

Відзначена нагородами система мультимедіа Land Rover Pivi Pro обладнана у новому Range Rover найбільшим сенсорним дисплеєм. 13,1-дюймовий вигнутий плаваючий дисплей втілює архітектурну легкість інтер’єру з мінімалістичною рамкою. А завдяки інтуїтивно зрозумілому меню пасажир та водій можуть керувати основними функціями автомобіля.

Pivi Pro працює у гармонії із цифровою віртуальною панеллю приладів. Елегантний новий «напівплаваючий» 13,7-дюймовий дисплей із високою роздільною здатністю має 3-панельний інтерфейс, який інтуїтивно відтворює дизайн головного екрана Pivi Pro. Водій може обирати з безлічі конфігурацій, включно з аналоговим інтерфейсом, за допомогою органів керування на кермі.

Уперше в Land Rover центральний дисплей забезпечить тактильний відгук, коли пасажир торкається екрана чи натискає на нього. З ним можна рідше відводити погляд від дороги, система Pivi Pro стає ще більш інтуїтивно зрозумілою, а користувач відчуває підтвердження дії без погляду на екран.

Пасажири заднього ряду можуть користуватися новою мультимедійною системою для пасажирів на задніх сидіннях (Rear Seat Entertainment — RSE). Високороздільні регульовані 11,4-дюймові сенсорні дисплеї встановлені на задній частині спинок передніх сидінь. Вони можуть працювати самостійно і підтримують підключення більшості пристроїв із портом HDMI. Крім того, із використання точки доступу Wi-Fi можна переглядати улюблені передач під час руху. 8-дюймова сенсорна панель керування10 заднім сидінням встановлена у центральному підлокітнику задніх сидінь представницького класу. Вона забезпечує швидке та інтуїтивно зрозуміле керування для ідеального налаштування сидіння, посилюючи відчуття преміальності для пасажирів задніх сидінь.

У кожному новому Range Rover передбачено потужне світлодіодне освітлення, яке є також чудовим доповненням дизайну. Нові цифрові головні LED-фари високої чіткості забезпечують дальність променя до 500 метрів. Вони оснащені денними ходовими вогнями Signature, анімованими індикаторами поворотів, системою адаптивного головного освітлення і технологією проекції зображення під час запуску.

Система адаптивного головного освітлення здатна затінювати до 16 об’єктів на шляху нового Range Rover, не засліплюючи інших учасників дорожнього руху та підтримуючи оптимальне освітлення дороги. Технологія прогностичного динамічного гнучкого освітлення використовує навігаційну інформацію для активного регулювання світлового променя під час наближення до поворотів.

Нові маневрові фари допомагають упевнено виконувати маневри на низькій швидкості в умовах поганого освітлення. Вони створюють світлову доріжку по периметру автомобіля, працюючи із системою 3D-камер кругового огляду для забезпечення легкого маневрування.

Водії можуть керувати новим Range Rover навіть не перебуваючи в автомобілі, використовуючи систему дистанційного автоматичного паркування5, через застосунок у смартфоні11. Це дозволить розкішному позашляховику заїжджати на паркувальні місця та виїжджати з них, поки водій стежить за процесом, перебуваючи поблизу — ідеальне рішення для вузьких проїздів великого міста або проїзду крізь ворота.

Впевнена функціональність та спокій

Флагман родини Land Rover є вершиною витонченої функціональності за рахунок інноваційних апаратних і програмних систем, що органічно працюють завдяки новій архітектурі кузова MLA-Flex. Ця широта динамічної функціональності регулюється інтегрованим керуванням шасі (Integrated Chassis Control) від Land Rover. Така єдина система керування низкою сучасних технологій адаптує динаміку авто до кожного кілометра подорожі, аби завчасно й оперативно налаштовувати ходові характеристики.

Рорі О’Мурчу, директор лінійки автомобілів Jaguar Land Rover, зазначив: «Новий Range Rover поєднує у собі сучасне обладнання з інноваційними цифровими технологіями та програмним забезпеченням. Усе завдяки новій електричній архітектурі — переміщенню Range Rover з механічного світу в мехатронну екосистему, що забезпечує інтуїтивно зрозуміле водіння. Наша нова система інтегрованого керування шасі є яскравим прикладом цієї філософії і координує низку прогностичних і оперативних технологій, які роблять цей Range Rover найбільш зручним та маневреним з будь-коли створених».

Кожен новий Range Rover оснащений керуванням усіма колесами для легкого водіння з підвищеною стабільністю на високих швидкостях і покращеною маневреністю на низьких швидкостях. Це дозволяє почуватися за кермом однаково впевнено як на трасі, так і на вузьких міських вулицях.

Задній міст з електроприводом забезпечує кут повороту до 7 градусів і на низьких швидкостях повертається несинхронно з передніми колесами. Так діаметр розвороту Range Rover становить менше 11 м4 — найменший з усіх Land Rover. На вищій швидкості задній міст повертається синхронно з передніми колесами для підвищення стабільності й комфорту.

Новий Range Rover також є першим Land Rover із системою активної стабілізації Dynamic Response Pro. Нова активна 48-вольтна електронна система керування креном працює швидше й ефективніше, ніж гідравлічна установка. Її крутний момент становить до 1400 Н·м і подається на стабілізатори поперечної стійкості, щоб контролювати рухи кузова.

Повністю незалежна пневмопідвіска ефективніше ізолює салон від дефектів поверхні, забезпечуючи комфорт за будь-яких умов. Вона поєднує у собі кращий у галузі об’єм пневматичних подушок із 2-клапанними амортизаторами — усе це керується розробленим у компанії програмним забезпеченням — системою адаптивного налаштування підвіски Adaptive Dynamics.

Інтелектуальна трансмісія з повним приводом (iAWD) керується інтелектуальною системою розподілу тяги Land Rover (IDD), яка 100 разів на секунду відстежує зчеплення з дорогою та дії водія. Вона прогностично розподіляє крутний момент між переднім і заднім мостами, а також по задньому мосту для оптимального зчеплення на дорозі й бездоріжжі.

Нова модель оснащена й активним блокованим заднім диференціалом. Це оптимізує зчеплення із заднім мостом під час поворотів на високій швидкості, на слизьких поверхнях і під час артикуляції коліс на бездоріжжі, підсилюючи функціональність авто та упевненість водія.

Усі ці технології використовуються системою автоматичної адаптації до дорожніх умов Terrain Response® 2 від Land Rover. Вона запускає різні системи шасі для автоматичних налаштувань відповідно до навколишніх умов, починаючи з вибору серед 6 режимів водіння і закінчуючи мінімізацією навантаження на водія на різних типах дорожнього покриття. Також водій може вручну обрати потрібне налаштування, або ж використовувати систему автоматичної адаптації до дорожніх умов Terrain Response® — для створення індивідуального налаштування шасі.

Електрифікована ефективність

Завдяки широкій лінійці високотехнологічних 6-циліндрових і 8-циліндрових двигунів, новий Range Rover зберігає переконливе поєднання невимушеної продуктивності та довершеності. Втілюючи у життя стратегію Reimagine бренду Land Rover, повністю електрична модель приєднається до лінійки у 2024 році, і стане першим Range Rover без викидів CO2.

Силові агрегати нового Range Rover: 

  • P440e і P510e — для плагін-гібридних авто (PHEV) зі збільшеним запасом ходу
  • новітні м’які гібридні (MHEV) бензинові P360 і P400 Ingenium
  • дизельні двигуни D250, D300 і D350
  • V8 бітурбований двигун P530 — новий потужний бензиновий флагман, що робить преміальний позашляховик спритнішим і на 17 % економічнішим за попередній V8

Пара інноваційних плагін-гібридних силових агрегатів зі збільшеним запасом ходу (PHEV) мають викиди CO2 нижче 30 г/км1. Водночас запас ходу на електротязі становить до 100 км, забезпечуючи реальний запас ходу до 80 км — достатній для більшості власників Range Rover, щоб здійснювати до 75 % поїздок, використовуючи тільки електроенергію7.

Ці двигуни поєднують притаманну Land Rover довершеність рядного 6-циліндрового бензинового двигуна Ingenium з літій-іонним акумулятором на 38,2 кВт·год — корисною ємністю 31,8 кВт·год — і вбудованим у трансмісію електродвигуном потужністю 105 кВт. З миттєвим електричним крутним моментом новий P510e прискорюється від 0 до 100 км/год за 5,6 с. А продумане конструктивне розміщення акумулятора під авто і в межах колісної бази забезпечує високі позашляхові характеристики і достатній простір для багажу.

Використання високотехнологічних навігаційних даних eHorizon також дає змогу гібридній системі оптимізувати споживання енергії під час подорожі та забезпечити плановане прибуття до локації на електричній тязі.

6-циліндрові бензинові й дизельні двигуни оснащені новітньою технологією 48-вольтного м’якого гібрида. Для ефективнішого використання пального вона акумулює енергію, яка втрачається під час уповільнення і гальмування. Стартер-генератор із ремінним приводом забезпечує більш чутливу та досконалу роботу системи Stop/Start і допомагає двигуну під час прискорення.

Довершена персоналізація

Новий Range Rover SV — це довершена розкіш та персоналізація Range Rover із можливостями створення дійсно індивідуального автомобіля. Ексклюзивні дизайнерські теми, деталі і матеріали за вибором від відділу SV підкреслять індивідуальність кожного власника.

Ця модель оздоблена вручну і стане першим автомобілем з новою керамічною круглою емблемою SV та спрощеним логотипом з коротким написом SV. Кругла емблема SV репрезентує квінтесенцію дизайнерського та інженерного прагнення підрозділу SVO до сучасної розкоші, високих робочих характеристик та функціональності. Кругла емблема SV буде ідентифікувати всі нові автомобілі Land Rover, випущені підрозділом SVO у майбутньому.

Майкл ван дер Занде, керуючий директор підрозділу SVO, підкреслив: «Відділ створення персоналізованих авто існує для покращення основних характеристик автомобілів Land Rover, з особливою увагою до кожної деталі та пристрастю до якості. У випадку з Range Rover це означає надання ще більшої розкоші кожній деталі. Завдяки більшому вибору, клієнти зможуть створити новий Range Rover SV, який дійсно відображатиме їхню індивідуальність, мрії та бажання. Саме так ми інтерпретуємо сучасну розкіш».

І стандартна (SWB), і подовжена (LWB) колісні бази — включно з п’ятимісною конфігурацією LWB, уперше на довгій базі — доступні зі спеціально розробленими темами дизайну SV Serenity та SV Intrepid. Це контрастне поєднання двох кольорів за всією довжиною нового Range Rover. Серед ексклюзивних матеріалів — блискучі метали з гальванічним покриттям, гладка кераміка, мозаїчне маркетрі, м’яка напіванілінова шкіра, а також екологічний текстиль Ultrafabrics™ без використання шкіри.

Новий опціональний пакет SV Signature Suite у моделях LWB втілює підвищену розкіш Range Rover SV. Водій та пасажири комфортно розміщуються на унікальних сидіннях, що мають 24-позиційне регулювання з функцією масажу. А елегантний висувний столик з електроприводом театрально підіймається із повнорозмірної центральної консолі на красиво оздоблених опорах, забезпечуючи зручний простір для роботи, коли це необхідно.

Range Rover SV буде доступний із новим бітурбованим двигуном V8 — P530, плагін-гібридною установкою P510e зі збільшеним запасом ходу (на SWB) та ефективним рядним 6-циліндровим дизельним двигуном Ingenium D350.

Новий еталон якості

Новий Range Rover розроблений у Великій Британії, у процесі Land Rover зареєстрував щонайменше 125 патентів, які охоплюють усе: від інноваційних технологій шасі до акумулятора плагін-гібридного автомобіля. Інженери Land Rover використали технологію моделювання з автоспорту, аби детально випробувати можливості авто у віртуальному світі, провівши понад 140 000 годин обчислювального аналізу перед фізичним тестуванням. Після віртуальних тестів автопарк прототипів додатково випробували зокрема за екстремальних температур від 45 °C у пустелі до –30 °C в Арктиці.

Новий Range Rover буде вироблятися виключно на заводі Соліхал у Великій Британії. Завод із сучасною виробничою лінією знаходиться у будівлі, яка використовувалася для виробництва ранніх серій позашляховиків Land Rover. Історична будівля є духовним центром Land Rover, а наразі і новим ультрасучасним центром виробництва Range Rover.

Новий Range Rover доступний для замовлення уже зараз за ціною від 4 013 000 гривень*.

 *

* Вартість розрахована за курсом розміщеним на winner.ua станом на 22.10.2021. Наданий розрахунок є попереднім та вимагає уточнення. Надана інформація є довідкою та не є публічною офертою. Остаточну вартість автомобіля необхідно уточнювати у офіційного дилера Land Rover. За більш детальною інформацією стосовно придбання звертайтесь до найближчого

офіційного дилера Land Rover.

1Показники PHEV автомобіля, зазначені під час презентації, ґрунтуються на оцінках виробника відповідно до законодавства ЄС — Всесвітнього циклу узгоджених випробувань транспортних засобів у полегшених умовах для модифікацій на стандартній колісній базі з п’ятьма сидіннями з повністю зарядженим акумулятором. Лише для порівняння. Реальні показники можуть відрізнятися. Показники CO2, витрата пального, споживання електричної енергії та запас ходу можуть варіюватися залежно від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, оснащення коліс, встановлені аксесуари, фактичний маршрут і стан акумулятора. Показники запасу ходу ґрунтуються на серійному автомобілі за стандартизованим маршрутом.

2 Голосовий штучний інтелект Amazon Alexa доступний лише на деяких ринках. Amazon, Alexa і всі пов’язані з ними логотипи є товарними знаками Amazon.com, Inc. або її дочірніх та асоційованих компаній. Деякі функції Alexa залежать від технології «Розумний будинок». Для використання Amazon Alexa потрібен обліковий запис Amazon

3 Дослідження Texcell, проведене у 2020 р. для Panasonic, якою було надано результати

4 Модель SWB

5Доступно на початку 2022 року

6 Пакет Tailgate Event зі шкіряними подушками є опціональним для серій Range Rover, SE, HSE та Autobiography. Він є стандартним оснащенням автомобілів серії First Edition

7Оцінки виробника. Фактична тривалість заряджання може змінюватися залежно від умов навколишнього середовища та доступної станції заряджання. Передбачається заряджання тільки вдома; оцінки ґрунтуються на анонімних користувацьких даних, отриманих від клієнтів Range Rover по всьому світу

8Стандартне оснащення автомобілів, обладнаних акустичними системами Meridian Signature Surround.

9Apple CarPlay є торговою маркою Apple Inc. Можуть бути застосовними умови Apple Inc для кінцевого користувача. Android Auto є торговою маркою компанії Google LLC. Сервіси, що пропонуються Apple CarPlay, залежать від наявності певних функцій у вашій країні, більш докладну інформацію див. https://www.apple.com/uk/ios/feature-availability/#apple-carplay. Сервіси, що пропонуються Android Auto, залежать від наявності певних функцій у вашій країні, більш докладну інформацію див. https://www.android.com/intl/en_uk/auto/.

10Сенсорна панель керування заднім сидінням доступна тільки для комплектацій з представницькими задніми сидіннями

11Тільки сумісні смартфони

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода