Представляти Україну у світі: місія нового вина від Анни Горкун

Анна Горкун та її сімейна компанія «46 Parallel Wine Group» розпочинає власну сторінку у глобальному винному путівнику з амбітною метою — яскраво позначити координати України на винній мапі світу

Комментарии 1004

Місія — стати візитною карткою України у світовому виноробстві експортуючи 80% вина за кордон.

Лінійка нового вина України складається з вишуканого ексклюзивного бренду «46 Parallel™» та емоційно-демократичного «Apostrophe™». Для їх виготовлення узято найкращий український виноград, що росте на сорок шостій паралелі в Одеській, Миколаївській і Херсонській областях.

Над розробкою нових брендів працювала креативна агенція «TABASCO». Агенція провела глибоке дослідження світового та українського ринку вина, вивчила уподобання споживача й, застосовуючи сучасні ІТ-технології та методи нейромаркетингу, створила етикетку й упаковку.

Для виробництва кожної пляшки вина «46 Parallel Wine Group» залучено від 12 до 15 підприємств, кожне із яких є експертом у своїй справі, починаючи від виноградарських господарств-партнерів, завершуючи виробниками корка у Португалії. Компанія виробляє свої ігристі вина на виробничих потужностях «Одесавинпром» та тихі вина на заводі «Винтест», розташованих на Одещині.

Винороби «46 Parallel Wine Group» розробили дві колекції «46 Parallel™»: авторську «GRAND ADMIRAL» (менше 2800 пляшок тихого червоного) і лімітовану «EL CAPITAN» (35 000 пляшок білого та рожевого вина, 10000 ігристого брюту).

Ними ж було створено емоційне й доступне вино «Apostrophe™», класична колекція якого містить дванадцять видів тихого вина, чотири види ігристого та шість видів експортної лінійки «Prima Maria». Саме ця лінійка, що увібрала у себе найкращі методи виноробів «46 Parallel Wine Group», буде представляти Україну у світі.

Бізнес-модель нашого сімейного винного дому побудована таким чином, щоб розвивати українських виноградарів, гарантуючи їм стабільні закупівлі.

Анна Горкун, СEO та Засновниця 46 Parallel Wine Group

Операційна стратегія передбачає інтеграцію наших спеціалістів у процес виноградарства й виноробства, а також — інвестиції у дооснащення виробничих потужностей заводів-партнерів для забезпечення нашого спільного розвитку та дотримання високої якості продукції. Я, як людина, яка присвятила значну частину свого професійного життя вину, прагну гарантувати його досконалість і пишатися його українським походженням, слідуючи місії бренду — стати візитною карткою України у світовому виноробстві».

Олександр Смірнов, Креативний Директор TABASCO: «Запуск нового настільки амбіційного бренда є значним креативним викликом. Нам приємно працювати з командою, яку очолюють Анна та Тарас Горкун, з якими нас поєднують взаємоповага та багаторічна дружба».

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie