Більшість споживачів, які робили покупки безпосередньо у брендів, повідомляють про кращий купівельний досвід і доступ до програм лояльності брендів, а також вони готові надавати свої дані в обмін на ці переваги на тлі зростаючого значення доставки та виконання замовлень у сферах краси та здоров'я і бакалії.
- Понад дві третини (68%) представників покоління Z і більше половини (58%) міленіалів замовляли товари безпосередньо у брендів за останні шість місяців, у той час як середній показник для усіх вікових груп складає 41%.
- Лише 37% представників покоління X і 21% бебі-бумерів замовляли товари безпосередньо у брендів за останні шість місяців.
- Майже дві третини (60%) називають причиною здійснення прямих покупок кращий купівельний досвід, а 59% - доступ до програм лояльності брендів.
- У свою чергу, 45% усіх покупців зазначили, що готові поділитися даними про те, як вони споживають продукти, а 39% готові повідомити особисті дані та вподобання щодо товарів.
- Проте 54% усіх покупців стверджують, що спеціальні пропозиції, угоди і/або знижки можуть підвищити ймовірність того, що вони надаватимуть свої дані безпосередньо брендам.
- 72% усіх покупців очікують значної взаємодії з магазинами після закінчення пандемії у порівнянні з показником 60% до пандемії, зокрема бумери найбільш схильні до взаємодії з магазинами (76%), а представники покоління Z – найменш (66%).
- Доки зручність залишається найважливішим аспектом для споживачів, доставка і виконання замовлень стрімко перетворюються з центру витрат на фактор розвитку для багатьох організацій.
У сферах краси і здоров’я та бакалії покупці звертають більше уваги на важливість доставки і виконання замовлень, ніж на купівельний досвід в магазинах.
- Це особливо актуально для покупців бакалійних товарів у всіх вікових групах, зокрема 42% покупців зазначили, що вважають доставку і виконання замовлення найважливішими атрибутами обслуговування.
- Зручність доставки – це головний фактор, який може підштовхнути покупців спробувати нові моделі здійснення покупок, зокрема 47% споживачів, які роблять покупки за підпискою, пояснюють це зручністю доставки додому.
«Готовність молодих споживачів звертатися безпосередньо до брендів під час покупки товарів є реальною можливістю для компаній, які виробляють споживчі товари. Це дає їм змогу збирати дані про споживачів і допомагає створити більш розвинений канал прямого контакту зі споживачем. На основі цих даних, компанії, що займаються споживчими товарами і роздрібною торгівлею, можуть перетворювати тенденції попиту і пропозиції в інтелектуальні рішення про те, де найкраще зберігати свою продукцію, як індивідуалізувати свої товари і послуги, а також підвищити якість обслуговування клієнтів», - Тім Бріджес, керівник глобального сектора споживчих товарів, роздрібної торгівлі та дистрибуції, Capgemini.
Звіт Інституту Capgemini містить результати опитування понад 10000 споживачів старше 18 років у 10 країнах – Австралія, Канада, Франція, Німеччина, Італія, Нідерланди, Іспанія, Швеція, Велика Британія і США.
Переклад статті виконало бюро перекладів та локалізації Workogram.