Презентація програми Diploma in Professional Marketing

1 червня 2019 відбудеться презентація програми Diploma in Professional Marketing від The Chartered Institute of Marketing – СIM (Британія).

Комментарии 798

У Вас буде можливість познайомитись з викладачами програми та почути реальну історію випускника, про те, як навчання в СIM змінює життя.

Реєструйтесь на презентацію Diploma in Professional Marketing від СІМ та дізнайтесь більше про програму та її зміст.

Ми допоможемо Вам отримати саме ті знання, щоб стати найкрутішим маркетологом, за якого боротимуться кращі компанії світу.

Дата: 1 червня 2019 (субота), 11:00

Локація: Брест-Литовське шосе, 8а, бізнес-школа «Міжнародний інститут бізнесу»

Учасники зустрічі: директори з маркетингу, керівники відділів маркетингу, маркетологи, співробітники компаній, до сфери яких входять маркетингові функції.

Мова зустрічі: англійська, російська.

Інформація про спікерів:

Тетяна Коваленко - менеджер по роботі з клієнтами МІБ (експерт з питань вступу на програми, допомагає з підбором ефективної програми навчання та з проходженням аплікаційного процесу).

Світлана Біленко – керівник відділу міжнародних програм в МІБ.

Ярослав Гуменюк – викладач модулю Strategic Marketing на програмі Diploma in Professional Marketing, маркетинг директор «ПУМБ», має 18 річний досвід роботи у маркетингу. Довгий час він займав керівні посади в маркетингових підрозділах в таких компаніях, як «Наше Радіо», «Ласуня», «Олімп», «Veon» (Beeline, Київстар), «Воля» і «Укртелеком». Також брав участь в проекті виводу бренду Beeline на ринок України та інтеграції Beeline в Киргизії в рамках групи «ВимпелКом», запускав IPTV і HD мовлення в Україні, працював над формуванням Big Data і Digital marketing структур. Останні кілька років працював директором департаменту управління продуктами та бізнес аналізу в «Укртелеком», де в тому числі вів проекти трансформації та модернізації компанії.

Лідія Морозова – викладач модулю Digital Strategy на програмі Diploma in Professional Marketing, випускниця The Chartered Institute of Marketing, засновник маркетингової агенції повного циклу Lati Agency (частина Latifundist Медіа Холдинг) та менеджер з маркетингу та комунікацій в Vimes Consulting. Досвід роботи в маркетингу понад 12 років. Як незалежний консультант вона розробляла і реалізовувала бізнес-проекти, програми підтримки і просування компаній з використанням усього спектру маркетингових інструментів, як традиційного, так і digital. 

Ірина Качура – випускниця The Chartered Institute of Marketing (2000), віце-президент з маркетингу в компанії Карлсберг Україна. Працювала в провідних глобальних фарм компаніях: Merch Sharp and Dohme, потім в GlaxoSmithkline; з 2003 - в українському офісі Philip Morris International; з 2007 по 2014 в штаб-квартирі Philip Morris International в Лозанні (Швейцарія) на глобальних позиціях в Brand Building, відповідаючи за розробку глобальних стратегій і комунікацій брендів L&M, а потім Chesterfield; з вересня 2014 - директором з маркетингу Філіп Морріс Казахстан, де відповідала за Казахстан, Киргизію, Монголію, Узбекистан і Таджикистан. Також є випускницею Brand Building Academy (2011-2012), Leading for Results Program at London Business school (2018-2019).

Контактна особа: 0445850033, 0675248949 Тетяна Коваленко.

Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації на сайті.

Обсудить с другими читателями:
Погода