PRIME Group створив «Провідник світом зовнішньої реклами»

Що таке out of home реклама, які в неї сильні сторони, в якому напрямку розвивається — відповідь на ці та інші питання дає «Out Of Home Media Guide. Провідник світом зовнішньої реклами».

Комментарии 6100

Видання за авторством оператора зовнішньої реклами PRIME Group адресовано насамперед маркетологам, що зацікавленні у використанні цього каналу, та тим, хто хоче систематизувати знання, набуті під час роботи з ним.

«Провідник» складається з 18 розділів, в яких стисло оглядається поняттєвий апарат галузі out of home реклами й описуються основні процеси у важливій її складовій — зовнішній рекламі. В основу видання покладені попередні напрацювання компанії у цій сфері, зокрема матеріали «Книжки про наружку», що була презентована рекламній спільноті на OOH Forum 2015-го року.

«Кожна галузь потребує час від часу „інвентаризувати“ саму себе й фіксувати результат у вигляді, зрозумілому професійній аудиторії. Out of home реклама — не виключення. Галузь трансформується, стає дедалі більш високотехнологічною, просочується новими поняттями й „техноговіркою“. Тож наше видання покликане систематизувати як нове, так і добре відоме, що є в галузі. Ми не претендуємо на академічну точність викладення, проте впевнені, що станемо у пригоді всім, хто бажає ближче познайомитись зі світом зовнішньої реклами», — говорить Людмила Короткова, заступник директора з маркетингу PRIME Group.

Друковану версію «Провідника» презентовано на бізнес-сніданку PRIME Group, що відбувся у Києві 20 жовтня. Електронну можна завантажити за посиланням (безкоштовно та без реєстрації).

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода