Привітай маму зі святом: як METRO Cash & Carry та MokCo agency вітали матерів відомих блогерів

METRO Cash & Carry та MokCo agency доводять, що приводом для святкового шопінгу є не лише Новий рік чи Великдень. Цього разу — за допомогою зворушливих преспаків до Дня матері.

Комментарии 1705

Ідея

На закупи до святкового столу люди часто вирушають в METRO Cash & Carry: тут великий асортимент, якісна свіжа продукція й доступний для звичайного споживача опт від двох одиниць. Однак у розумінні багатьох такі святкові оптові закупи — лише на Новий рік, Великдень і травневі на дачі. Але насправді приводів набагато більше.

METRO Cash & Carry та MokCo agency вирішили продемонструвати це на прикладі камерного й поки що не такого популярного в Україні свята — Дня матері. Свято чуттєве, тож і комунікація має бути відповідною.

Так з’явилася ідея зібрати максимально ніжні преспаки з продуктами та милими дрібничками й відправити їх 20 популярним блогерам. А точніше — їхнім мамам. Для цього до кожного преспаку додали листівку з приміткою «Привітай свою маму зі святом!».

Оформлення і вміст преспаку

Оформлення та вміст преспаку — це така собі ностальгія за маминими «торбинками», які майже кожний отримував під час навчання в університеті, коли переїхав в інше місто чи навіть на сусідню вулицю. До торбинки завжди входили найкращі продукти, щось для домашнього затишку, а часом ще і зворушлива записка маминим почерком.

Отже,  MokCo agency запропонувало METRO Cash & Carry відтворити таку посилку для самих матерів. До преспаку ввійшли продукти, що їх мами через ощадливість нечасто купують собі: пляшечка оливкової олії, сир пармезан, паста тальятеле, сіль зі спеціями до курки, копчена паприка, набір мініджемів від власних торгових марок METRO Chef та Rioba. А також м’який плед, набір дерев’яних дощечок, кухонний рушник, мінібукет квітів і дизайнерська листівка з персональним підписом для кожної мами. І все це було в стильному плетеному кошику.

Реакція лідерів думок

Подарунки для мам від METRO Cash & Carry отримали 20 відомих блогерів, зокрема Орест Мурій, Наталі Литвин, Дарина Запісочна, Тетяна Пренткович, Олександр Заліско, Аліна Френдій та інші.

18 з них опублікували сторіз і подякували METRO Cash & Carry за подарунок.

Це дало змогу охопити загалом 1 040 000 осіб!

Деякі блогери знімали детальне розпакування, деякі особисто відвезли пакунки мамам і поділилися їхньою реакцією, а дехто навіть встиг приготувати страву з подарованих продуктів.

До того ж кошик від METRO Cash & Carry почав фігурувати не тільки в сторіз із подякою, а й в естетичних фото від блогерів. І це дуже класно, адже свідчить про те, що преспак сподобався і приносить користь.

І головне — нам вдалося показати, що завітати до METRO Cash & Carry на закупи варто не тільки напередодні глобальних свят, а й для того, наприклад, щоб самому зібрати привітальний кошик для своєї мами.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода