Про що креативники працюють під час війни: 14 відкритих лекцій від ADC*UA

22 листопада стартує освітній проєкт Клубу арт-директорів України ADC*UA – ADC*School. 14 лекцій від креативних директорів кращих рекламних агенції України.

Коментарі 1194

ADC*School – це серія відкритих лекцій на тему реклами та маркетингу від членів Клубу ADC*UA – від креативних директорів та досвідчених креаторів із міжнародними нагородами кращих рекламних агенцій України. Цього року школа пройде другий раз.

Лектори будуть ділилися зі студентами креативними основами: від стратегії, брифу та створення ідеї – до етапу продакшн. Цього року, крім студентів та початківців, школа оголошує нову серію лекцій для студентів та рекламістів-початківців.

Всі лекції будуть присвячені темі «Про що креативники працюють під час війни?», де лектори поділяться креативом в контексті.

Слава Деніс, Президент Клубу ADC*UA, креативний директор Cheil Ukraine, більше розповіла про цьогорічну тему: «Контекст – це те, що робить ідею релевантною. Це система координат, в якій рекламіст розуміє, де знаходиться його цільова, це поле, в якому закопані правдиві інсайти. Наш контекcт – війна, криза, зміни, що перевернули все і примусили шукати нові стратегії, нові підходи до споживачів, нові інсайти, нову мотивацію в житті. В цьому контексті на прикладах сучасного креативу буде побудовано лекції спікерів. В них буде багато суб’єктивного, емпатійного і живого».

В програмі школи 14 лекцій від 14 креативних директорів:

·        Андрій Міщенко, незалежний креативний стратег. Хто всі ці люди: 6 тез про розуміння «цільової аудиторії»

·        Дмитро Линник, креативний директор Linnikov.agency. Психотипи в брендингу, як війна актуалізує в нас інші сторони                          

·        Сергій Білошицький, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine. Креативні пазли або як рандом та логіка створюють круті проєкти

·        Ігор Фінашкін, засновник та креативний директор IAMIDEA. Мозок що бігає спринт. Як тренуватись, змагатись та відновлюватись

·       Слава Деніс, креативний директор Cheil Ukraine. WARytelling

·        Костя Шнайдер, CCD Publicis Groupe Ukraine and Czech Republic. Філософській камінь креативу чи як перетворити гуд в емейзінг

·        Андрій Франчук, креативний директор Brain Tank. Створення бренд персонажей – і як вони змінюються під час війни                        

·       Микола Коваленко, засновник Mykola Kovalenko Studio. Плакат кожен день                  

·        Артем Гусєв, асоціативний креативний директор Tabasco agency. Як війна змінила канали комунікацій. Діджитал

·       Сергій Малик, співзасновник і креативний директор ANGRY agency. Non-Standard Ads. Що це таке та як з цим працювати                                

·        Кирил Лазарев, CEO та засновник Lazarev.agency. Формування команди, коли війна і все іде не по плану                      

·       Наталія Тачинська, засновник та креативний директор TALATACH, сертифікований коуч. Як підтримувати команду в часи хаосу. Коучингові компетенції у відносинах команд

·        Юлія Колесник, незалежний бренд стратег. Fail hard. Кризи, помилки, невдачі та що з цим робити?

·        Анатолій Давидов, креативний директор Leo Burnett Ukraine. Креативність. Імпровізації за розкладом

Усі лекції будуть проходити в онлайн форматі. Участь в лекціях є безкоштовною. Реєструватися не потрібно, деталі та посилання на лекції можна буде отримати в офіційному телеграм-каналі ADC*School: https://t.me/adcschool.

Перша лекція від Андрія Міщенко «Хто всі ці люди: 6 тез про розуміння «цільової аудиторії»» пройде 22 листопада на 16:00, а друга лекція від Дмитра Линника «Психотипи в брендингу, як війна актуалізує в нас інші сторони» – 24 листопада на 16:00.

Приєднуйтесь до телеграм-каналу ADC*School та першими дізнайтесь про деталі лекцій.

UX/UI агенція Lazarev. розробила комунікаційну кампанію для ADC*School.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода