Про телевізійне і digital-спонсорство у 2022, прогноз інфляції та тенденції галузі

Рік завершується, а це означає, що час підбивати підсумки та прогнозувати 2022-й. Про те, яким цей рік буде для телевізійного спонсорства та для для рекламного Digital-ринку, що буде з інвентарем та на якому рівні встановиться інфляція – спілкуємося з Катериною Кудрицькою, керівницею «Глобал Медіа Груп» – компанії, що є ексклюзивним партнером-селлером спонсорських інтеграцій на каналах холдингу 1+1 media, та Максимом Казьміним, керівником 1+1 Digital Sales – підрозділом 1+1 media, який займається створенням Digital-кампаній та інтеграцій на онлайн-ресурсах групи

Комментарии 3407
Катерина Кудрицька, керівниця «Глобал Медіа Груп»
Катерина Кудрицька, керівниця «Глобал Медіа Груп»

Катерина Кудрицька, керівниця «Глобал Медіа Груп»

Для каналів групи 1+1 media старт нового сезону видався насиченим і успішним. Високі цифри головних прем'єрних проєктів осені («Танці з Зірками», «Маскарад», «Світ навиворіт», «Ліга Сміху») забезпечили каналу 1+1 лідерство за підсумками вересня, а ранкові та денні проєкти встановили нові рекорди перегляду. Так, наприклад, інформаційно-розважальному шоу «Твій день» вдалося збільшити показники слоту більш ніж вдвічі з моменту запуску в ефір наприкінці травня цього року. Всього за п'ять місяців перше українське денне інфотеймент-шоу завоювало увагу та любов глядачів, наростило аудиторію і реалізувало перші спонсорські проєкти. В межах щоденного прямоефірного марафону, окрім свіжих новин та актуальних тем, з'являються нові постійні рубрики, що дає ще ширші можливості для інтеграційного спонсорства та спеціальних партнерських проєктів ТВ + Діджитал.

За допомогою цифрових майданчиків ведучі знаходяться в постійному контакті з аудиторією, надаючи глядачеві можливість в режимі онлайн впливати на хід шоу, брати участь в опитуваннях, дискусіях та інших активностях. Одним з найяскравіших крос-платформених проєктів сезону став запуск спонсорської кампанії від «Нова Пошта» в проєкті «Танці з зірками» на ТБ та інтернет-ресурсах. Уперше за аналогією з ТБ, де в кожному випуску на балконі з учасниками спілкується нова зірка зі світу шоу-бізнесу, ведучими Digital-бекстейджу стали популярні блогери-інфлюенсери. Це нововведення дало проєкту додаткове промо і наплив аудиторії з соціальних мереж.

Інтерес клієнтів до брендованого контенту неухильно зростає, багато наших партнерів ще з початку осені готові активно обговорювати та планувати спонсорські кампанії наступного року. Важливо зазначити, що вже на початку жовтня практично всі передноворічні святкові проєкти були заброньовані, тож клієнтам, які прийдуть пізніше, розміститися буде набагато складніше.

Таким чином, з огляду на тенденцію зростання попиту, в 2022 році ми прогнозуємо інфляцію в сегменті інтеграційного спонсорства на рівні 25-30%.

Максим Казьмін, керівник 1+1 Digital Sales
Максим Казьмін, керівник 1+1 Digital Sales

Максим Казьмін, керівник 1+1 Digital Sales

При прогнозуванні 2022-го року ми використовуємо ті ж методи, якими керувалися в роботі над формуванням вартості наприкінці минулого року, що показали свою ефективність. Зокрема, враховуємо як внутрішні дані, так і зовнішні чинники. Наприклад, прогноз обсягу інвентарю, зростання в порівнянні з минулими роками, дані індустріальних спільнот і клієнтський інтерес на стадії Pre-Sale.

Увесь Digital-інвентар групи 1+1 media можна поділити на 2 блоки: спонсорські інтеграції та медійна реклама. При розрахунку інфляції в спонсорстві важливим є кількість великих розважальних проєктів, які реалізовуватимуться, та інтерес партнерів і клієнтів на стадії Pre-Sale, яка активно триває вже зараз. З огляду на всі фактори, ми прогнозуємо інфляцію в розрізі спонсорських інтеграцій у 2022 році на рівні 25%.

У свою чергу, медійна реклама ділиться на банерний та відеоінвентар. Для збільшення інтересу до банерної реклами на ресурсах групи ми інтегрували технологічне рішення від нашого партнера – компанії Київстар. Використовуючи їхню «дату», з'являється можливість налаштування більш вузького і точного таргетингу, що відповідно робить ефективнішими банерні кампанії. Крім того, ми провели оптимізацію рекламних майданчиків на ресурсах. Основним завданням цього процесу було збільшити показник Active View. Більш точний таргетинг і якість рекламних юнітів в банерній рекламі сприяє зростанню цін на 15%.

Інтерес рекламодавців до відеореклами з року в рік збільшується. Своєю чергою, кількість відеоінвентарю, який генерується, залишається на рівні колишніх показників, що призведе до інфляції в районі 20-25% на відеоінвентар.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода