- У період з 2017 до 2021 років продажі на ринку потриманих товарів розкоші зросли на 65% і досягли позначки 33 млрд. євро.
- За той самий період продажі нових предметів розкоші зросли всього на 12%.
За даними консалтингової компанії Bain & Company, у 2021 році продажі на ринку потриманих товарів розкоші зростали у п’ять разів швидше, ніж нових.
У період з 2017 до 2021 років продажі на ринку потриманих товарів розкоші зросли на 65% і досягли позначки 33 млрд. євро. За той самий період продажі нових предметів розкоші зросли всього на 12%.
У той час як загалом на ринку обсяги продажів знизилися на 29%, ринок секонд-хенду продовжив стрімко зростати, навіть коли тільки-но вибухнула пандемія. Це означає, що у 2021 році більше одної десятої (11,7%) продажів предметів розкоші буде приходитися на секон-хенд.
Саме тому бренди класу люкс змушені переглянути свої стратегії, зосередившись на актуальних тенденціях, таких як сталий розвиток.
Загалом, у 2021 році продажі товарів розкоші становили рекордні 283 млрд. євро, причому ключову роль зіграли також онлайн-продажі (62 млн. євро). Емпірична розкіш усе ще відстає за показниками, у той час як виробники автомобілів класу люкс налаштовані доволі оптимістично щодо наступного року.
Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.
Фото: https://depositphotos.com.