Продажі потриманих товарів розкоші зростають у 5 разів швидше, ніж нових

Огляд світових продажів потриманих і нових товарів розкоші у період з 2007 до 2021 років.

Коментарі 3851

- У період з 2017 до 2021 років продажі на ринку потриманих товарів розкоші зросли на 65% і досягли позначки 33 млрд. євро.

- За той самий період продажі нових предметів розкоші зросли всього на 12%.

За даними консалтингової компанії Bain & Company, у 2021 році продажі на ринку потриманих товарів розкоші зростали у п’ять разів швидше, ніж нових.

У період з 2017 до 2021 років продажі на ринку потриманих товарів розкоші зросли на 65% і досягли позначки 33 млрд. євро. За той самий період продажі нових предметів розкоші зросли всього на 12%.

У той час як загалом на ринку обсяги продажів знизилися на 29%, ринок секонд-хенду продовжив стрімко зростати, навіть коли тільки-но вибухнула пандемія. Це означає, що у 2021 році більше одної десятої (11,7%) продажів предметів розкоші буде приходитися на секон-хенд.

Саме тому бренди класу люкс змушені переглянути свої стратегії, зосередившись на актуальних тенденціях, таких як сталий розвиток.

Загалом, у 2021 році продажі товарів розкоші становили рекордні 283 млрд. євро, причому ключову роль зіграли також онлайн-продажі (62 млн. євро). Емпірична розкіш усе ще відстає за показниками, у той час як виробники автомобілів класу люкс налаштовані доволі оптимістично щодо наступного року.  

Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

Фото: https://depositphotos.com.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода