Продбюро Adje’ створили рекламу для міжнародної освітньої платформи StuddyMo

У відео можна знайти відповідь про те, що саме робити з тією великою кількістю часу, яку ми витрачаємо на рутину.

Комментарии 1781
Історія, яку Adje’ придумали для StuddyMo, про периферійність. «Усі ми цікавились, а що ж можна було б зробити з усім тим часом, який ми витрачаємо на повсякденні речі? У цьому відео ми змогли відповісти на це питання, на нашу думку, досить точно. Затори, спорт, їжа, збори — цей час можна присвятити собі. Собі — для навчання та удосконалення», — діляться Микита та Євгеній з Adje’.

«Всі ми звикли: якщо IT стартап, то першою комунікацією буде простий експлейнер з описом всіх функцій а-ля «зайдіть сюди, натисніть туди», а далі — як піде. Акцент роблять на механіці процесів, але відсутні емоційність та естетика. Цього разу все інакше. Молода українська компанія запускає освітній проект, де кожен зможе вчитись та викладати. У комунікації використовувався дуже простий інсайт: часу на навчання набагато більше, ніж може здатись на перший погляд. Лише найпродвинутіші з нас витрачають вільний час на саморозвиток, решті потрібно лише розвинути цей скіл», — продовжують Микита та Євгеній.

У створеному ролику Adje’ показали, що суміщати — це реально, легко та комфортно, і не лише для студентів. Важливо, що для StuddyMo «Не витрачай свій час» — є основним повідомленням. Платформа, дозволяє не лише прослуховувати лекції, а й читати їх. Студент обирає, що й коли слухати, а лектор обирає, що і як викладати. А головне, масштаби викладання практично безмежні.

Для продбюроо Adje’ це кейс з креативу, у якому Євгеній, виступив, як сценарист та режисер. Завдяки повній свободі в реалізації вдалося показати як бачать та використовують StuddyMo користувачі та відповісти на те саме одвічне питання.
 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie