Продюсерський хаб Star Media запустив першу в Україні «сценарну кімнату»

З розвитком української кіно- і телеіндустрії попит на якісно нові та оригінальні сценарії значно зріс. Обсяги виробленого контенту не закривають повністю потреб телеканалів. Відповідаючи на запит ринку міжнародна кінокомпанія Star Media запустила «Writers’ Room» — новий вектор діяльності компанії.

Комментарии 530

Ключове завдання даного напрямку — розробка оригінальних ідей і їх візуалізація за допомогою створення mood board, повноцінної стилістики майбутнього фільму, з опрацюванням художнього рішення, музичного оповідання, dream cast. Це дозволить на новому рівні презентувати різножанрові проекти на пітчинг, представляти їх телеканалам і онлайн-платформам, а також створити базу ідей для міжнародної копродукції.

Новий напрямок очолила продюсер кінокомпанії Галина Храпко («Два полюса кохання», «Родинні зв'язки», «У неділю рано зілля копала», «Подорожники» та ін.).

«Щоб хороша ідея могла зачарувати телеканал чи онлайн-платформу, часто самих букв на папері замало. Якою б переконливою та захопливою не була історія. Нові технології, можливості та запит ринку диктують нові способи донесення ідеї. Тому завдання “Writers’ room” одразу занурити потенційного Замовника в атмосферу майбутнього фільму, не витрачаючи час на драфти заявок», - зазначила Галина Храпко.

Головним автором «Writers’ Room» виступає досвідчений український сценарист Ірен Роздобудько, яка відома своїми роботами «Поводир», «Жереб долі», «Тінь кохання», «Два полюси кохання», «Родинні зв'язки» та ін.

В рамках розвитку даного напрямку компанія тісно співпрацює з українськими та міжнародними кіносценарними конкурсами (сценарії-переможці автоматично потрапляють до сценарної кімнати кінокомпанії) і профільними ВНЗ — кращі студенти і випускники отримують можливість працювати над своїми ідеями під кураторством практикуючих телепрофесіоналів.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода