«Я рада, що першим кроком новоствореного профільного комітету став саме практичний матеріал, який започаткував системну індустріальну роботу з розвитку категорії», – коментує Анастасія Байдаченко, CEO IAB Україна.
«Настав час подивитися правді в очі та відмітити, що мобайл – це окрема частина маркетингу та реклами на рівні з десктопною рекламою. Мобільна реклама – це нове поле, яке відрізняється від традиційних концепцій створення реклами», – додає Олена Педай, СЕО UaMobile.net.
Гайд можна скачати за посиланням.
«Настав час подивитися правді в очі та відмітити, що мобайл – це окрема частина маркетингу та реклами на рівні з десктопною рекламою. Мобільна реклама – це нове поле, яке відрізняється від традиційних концепцій створення реклами», – додає Олена Педай, СЕО UaMobile.net.
Гайд можна скачати за посиланням.
За матеріалами прес-релізу